Hemmersbach specjalizuje się w dostarczaniu kompleksowych usług dla obszaru IT na skalę przemysłową. Z pomocą ponad 2,000 pracowników zatrudnionych w 34 oddziałach realizujemy nasze usługi w ponad 190 krajach.
Do naszego Oddziału w Bielanach Wrocławskich, w ramach rozwoju działu Global Service Desk, poszukujemy osoby na stanowisko:
z jęz. angielskim
⚫ Znasz się na drukarkach?
⚫ Znasz dobrze język angielski?
⚫ Chciałbyś te umiejętności wykorzystać w pracy?
Jeśli twoja odpowiedź brzmi 3x TAK, zaaplikuj do Hemmersbach!
- rozwiązywanie problemów technicznych związanych z komputerami i drukarkami,
- zdalne wsparcie dla techników Hemmersbach w różnych krajach na całym świecie,
- kontakt mailowy oraz telefoniczny z klientem,
- nadzór nad realizowanymi zleceniami oraz planowanie nowych zgodnie z obowiązujacymi zasadami i terminami,
- przygotowywanie i opracowywanie raportów.
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min B2),
- znajomość budowy komputera i drukarek,
- umiejętność diagnozowania usterek (troubleshooting),
- umiejętność pracy w zespole,
- otwartość na naukę,
- orientacja na klienta i komunikatywność,
- dobra organizacja czasu pracy,
- gotowość pracy na zmiany w godz miedzy 8:00 - 18:00.
- doświadczenie w pracy na Help Desku lub Service Desku,
- wykształcenie techniczne.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- pracę od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00,
- wsparcie w realizacji zadań i celów,
- szeroki pakiet szkoleń wstępnych,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole i międzynarodowym środowisku,
- pakiet Multisport,
- prywatną opiekę medyczną.
Poznaj
Hemmersbach
Why us?
We are one of the leading providers of the IT services in the world. Numbers do not lie – we already have more than 50 subsidiares all around the world and operate in over 190 through our network of subcontractors. We employ over 4000 people around the world, which makes our work setting a truly international one.
In Poland, you can find our offices in Bielany Wrocławskie, Wrocław, Katowice, Kraków and Warsaw. Our shared services offices support colleagues and sub-contractors in such areas as HR, finance, administration, project management, customer support, hardware maintenance, supply chain, logistics and plenty more. We are also specialists in servicing IT hardware for the top players in the industry.
Recruiting process
- Step Pre-selection of candidates
- Step Phone interview
- Step Face to face / Skype interview
- Step Decision and offer
Testimonials
-
Robert
PMO Administrator, Bielany Wrocławskie
I fully recommend applying to Hemmersbach because it is a company in which you are able to gather your first valuable and important IT experience. This is a really good option for people who have just started their IT career.
The best thing about the company is the possibility for young people to develop and fundamentally widen their skillset. This is especially important in the IT field. I also like the atmosphere and companionship from my colleagues, which I've had since the very first day of my work in Hemmersbach. -
Ola
HR Analyst, Katowice
Friendly atmosphere, supportive colleagues and leaders. Knowledge sharing environment, the place you can always ask for support/advice.
Well prepared onboarding process with Buddy assignment. Benefits (private healthcare, insurance, and multisport card) available from the first (trial) employment contract.