Firma POLARGOS Sp. z o.o. jest jedną z najszybciej rozwijających się firm w branży ogrodzeń.
Siłę firmy Polargos stanowi zespół kompetentnych i zaangażowanych pracowników liczący już ponad 200 osób.
Obecnie poszukujemy doświadczonych kandydatów / kandydatek na stanowisko:
Zadania:
-
Organizacja i usprawnianie czynności i procedur dotyczących obsługi klienta
-
Nadzór systemów informacji marketingowej, takich jak: badanie rynku, analiza rynku, badanie satysfakcji klientów oraz jakości obsługi itp.
-
Rozpatrywanie wszelkich wniosków i reklamacji klientów
-
Przygotowywanie i monitorowanie zawieranych umów z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi
-
Monitorowanie zamówień
-
Zapewnienie pełnej terminowości i zgodności zamówień
-
Budowanie długofalowych relacji z Klientem i dbanie o relacje już istniejące
-
Kierowanie pracą podległego zespołu
-
Współpraca z innymi działami firmy, głównie marketingu i sprzedaży
-
Przygotowywanie raportów z działalności Biura Obsługi Klienta na cele Zarządu Spółki
-
Nadzór nad realizacją budżetu w ramach powierzonych zadań
-
Wykształcenie wyższe
-
Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w Biurze Obsługi Klienta
-
Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego i/lub rosyjskiego
-
Znajomość pakietu MS Office ( w szczególności MS Excel)
-
Znajomość dowolnego oprogramowania klasy ERP
-
Doświadczenie w kierowaniu pracą zespołu
-
Komunikatywność i łatwość nawiązywania relacji biznesowych
-
Samodzielność w działaniu i wysoka motywacja do pracy
-
Wysoka kultura osobista oraz umiejętność pracy w zespole
-
Umiejętność rozwiązywania problemów i odporność na stres
-
Efektywność działania w warunkach presji czasu
-
Umiejętność nadawania zadaniom priorytetów
-
Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i przywódcze
-
Prawo jazdy kat. B
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego
- Możliwość zmierzenia się z nowymi wyzwaniami
- Atrakcyjne wynagrodzenie, możliwość podpisana umowy o pracę