Oprandi Polska jest lokalnym oddziałem szwajcarskiej grupy doradztwa personalnego oprandi & partner, założonej w 1988 r. Nasza firma oferuje usługi mające na celu wsparcie klientów i kandydatów w procesie rekrutacji i zarządzania karierą, a także rozwój kompetencji niezbędnych do kierowania ludźmi w organizacji.
Dla naszego Klienta – firmy międzynarodowej poszukujemy kandydata na stanowisko:
Miejsce pracy: Warszawa
Cel stanowiska: zapewnienie kontroli przebiegu procesów gospodarczych w zakresie zgodności z przepisami prawa, regulacjami wewnętrznymi i zasadami efektywnego gospodarowania. Zapewnienie przestrzegania ochrony danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami (ABI).
Zakres obowiązków:
- Ustalanie zakresu oraz planów wykonywania audytów w poszczególnych jednostkach
- Przeprowadzanie audytów i kontroli wewnętrznych w obszarach działalności Spółki
- Przygotowanie sprawozdań z wykonanych audytów dla zarządu Spółki
- Identyfikacja i analiza przyczyn nieefektywnych praktyk, opracowanie i przedstawienie rozwiązań naprawczych
- Monitorowanie wdrażania rekomendacji
- Nadzorowanie i kontrola stosowania w Spółce przepisów z zakresu ochrony danych osobowych – pełnienie funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji (ABI)
- Zarządzanie pracą podległych pracowników
- Utrzymanie długoterminowych relacji z klientami wewnętrznymi (kierownicy poszczególnych jednostek organizacyjnych)
- Reprezentowanie Spółki w kontaktach z podmiotami zewnętrznymi
Wymagania
- Wykształcenie wyższe
- Min. 3 letnie doświadczenie jako audytor wewnętrzny w środowisku firmy o złożonej strukturze (działy produkcyjne i komercyjne)
- Certyfikaty potwierdzające kwalifikacje (CIA, ochrona informacji niejawnych)
- Zorientowanie na rezultaty, myślenie systemowe, otwartość na zmiany
- Dokładność, szczegółowość, umiejętności analityczne
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Wysokie kompetencje komunikacyjne
- Etyczne podejście do pracy
- Mile widziane oświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Dobra znajomość języka angielskiego