Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego. Znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 19 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
Kierownik Handlowy
Nr ref.: KH/10/16
Do zadań na w/w stanowisku należeć będzie:
- Modernizacja i wdrożenie strategii sprzedaży wysokiej jakości produktów z branży stolarki okienno-drzwiowej na tereny krajów skandynawskich, Wielkiej Brytanii oraz Polski
- Współtworzenie planów sprzedaży oraz odpowiedzialność za ich bezpośrednią realizacę
- Koordynacja pracy zespołu handlowego (handlowcy, exporterzy, kosztorysant, ofertowiec) oraz jego przyszła rozbudowa
- Monitoring oraz analiza rynku, aktywne szukanie nowych możliwości rozwijania sprzedaży
- Dbanie o relacje z aktualnymi klientami – dystrybutorami, generalnymi wykonawcami, inwestorami jak i klientami indywidualnymi
- Przygotowywanie zindywidualizowanych ofert handlowych oraz negocjowanie ich warunków z klientem
- Monitoring rynku i dostosowanie pracy własnej do zmian zachodzących na rynku
- Współpraca bezpośrednio z Dyrektorem Departamentu Sprzedaży w Norwegii oraz Prezesem Zarządu w Polsce
- Współpraca z główną siedzibą firmy znajdującą się w Norwegii
Od kandydatów oczekujemy:
- Doświadczenia w sprzedaży w szeroko pojętej branży technicznej
- Mile widziane doświadczenia w sprzedaży w branży stolarki okiennej/ drzwiowej, w branży meblowej, budowlanej
- Doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem zespołem
- Umiejętności poruszania się na rynkach międzynarodowych – kraje skandynawskie, Wielka Brytania
- Umiejętności zarządzania rozwojem działu sprzedaży
- Umiejętności budowania i podtrzymywania relacji z klientem
- Zaangażowania w swoje działania oraz umiejętności poszukiwania nowych rozwiązań
- Umiejętności przewidywania sytuacji rynkowej i wykorzystywania szans
- Gotowości do zagranicznych podróży służbowych (średnio 1,5 tygodnia w miesiącu)
- Znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikację
- Czynnego prawa jazdy kat. B.
Nasz klient oferuje:
- Pracę w firmie produkującej wysokiej jakości, niekonwencjonalną stolarkę okienno-drzwiową
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o prawie 20-letnim doświadczeniu na rynku
- Dobre wynagrodzenie podstawowe + atrakcyjny system prowizyjny
- Możliwość wdrażania własnych rozwiązań przy wsparciu zarządu
- Możliwość rozbudowania własnego zespołu handlowców
- Pracę w nowoczesnym biurze z dogodnym dojazdem z Trójmiasta i okolic (przy obwodnicy)
- Niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, telefon, laptop