Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 40 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla jednego z naszych Klientów, renomowanego hotelu, poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:
Kierownik Hotelu
Miejsce pracy: lubelskie/ Biała Podlaska
Nr Ref.: KIERH/2016/LUB
Opis stanowiska:
- Sprawowanie nadzoru nad pracą dwóch hoteli;
- Efektywne zarządzanie zespołem i delegowanie zadań pracownikom (ok. 20 osób);
- Nadzorowanie pracy recepcji;
- Zarządzanie organizacją większych imprez (np. wesela, szkolenia dla firm);
- Ustalanie grafików pracowników;
- Dbanie o bieżące zaopatrywanie hotelu we wszelkie niezbędne środki i artykuły użytku codziennego;
- Ocena jakości podawanych potraw w restauracji;
- Monitorowanie prawidłowego stanu zaopatrzenia;
- Prowadzenie dokumentacji (np. faktury zakupu towarów);
- Prowadzenie kart pracy;
- Dbanie o należyty stan urządzeń i sprzętu oraz o porządek w miejscu pracy.
Wymagania:
- Min. 1 rok doświadczenia w prowadzeniu hotelu lub restauracji;
- Wiedza i doświadczenie związane z organizacją większych imprez (np. wesela);
- Umiejętność profesjonalnej obsługi klienta;
- Znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutem;
- Dobra znajomość obsługi komputera;
- Umiejętność zarządzania podległym zespołem;
- Operatywność, umiejętność organizacji czasu pracowników;
- Sumienność, dokładność.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Atrakcyjne wynagrodzenie (część stała i premiowa);
- Możliwość pracy w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.