Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator / Koordynatorka Rozwoju Marek

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie kreacji i produkcji materiałów POS; rekomendowanie planów i wdrażanie optymalnych narzędzi rozwoju dla poszczególnych marek; monitorowanie wyników osiąganych przez...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie Poznań Kierownik ds. Marki Poznań
Kierownik Marki i Marketingu Handlowego

Kierownik Marki i Marketingu Handlowego

POZ BRUK Sp. z o.o. sp. j.
Poznań, Poznań, Międzychód
praca stacjonarna
2577 dni temu

Ogłoszenie numer: 1581462, z dnia 2017-04-03

MIĘDZYCHÓD Nowicka sp. j., producent w branży spożywczej, znany z produkcji dań gotowych, smacznych powideł czy kultowego ketchupu, oferujący produkty wysokiej jakości, bez dodatku substancji konserwujących, poszukuje osoby na stanowisko:

Kierownik Marki i Marketingu Handlowego

Miejsce pracy: Poznań, Poznań, Międzychód

 

Opis stanowiska

  • stanowisko samodzielne
  • tworzenie i egzekucja rocznych planów marketingowych w celu maksymalizacji sprzedaży i rocznego profitu z marki
  • opracowywanie i nadzór nad egzekucją strategii cenowej w celu zapewnienia poziomu rentowności marek w otoczeniu konkurencyjnym i przy zmianie cen surowców
  • okresowe podsumowywanie kosztów marketingu po kanałach dystrybucji
  • współtworzenie i odpowiedzialność za budżet
  • okresowa analiza otoczenia konkurencji (badanie rynku)
  • bieżąca informacja zwrotna do współpracowników dotycząca ich pracy w obszarach komunikacji z klientem / konsumentem
  • zarządzanie procedurą oraz pilotowanie procesu wdrożenia nowego produktu do oferty wspólnie z Działem Technologii w celu zwiększenia sprzedaży i budowy ekspertyzy marek
  • wyszukiwanie odpowiednich dostawców usług marketingowych, współpraca i ich rozliczanie
  • tworzenie i zarządzanie kampaniami reklamowymi oraz dbałość o spójność wszystkich nośników reklamy
  • ścisła współpraca z pozostałymi działami w organizacji, dbanie o przepływ informacji, oraz zarządzanie wiedzą i dokumentacją z marketingowego obszaru firmy

Wymagania

  • minimum 3-letnie, praktyczne doświadczenie na analogicznym stanowisku w firmie
  • z branży FMCG, preferowane doświadczenie w firmie produkcyjnej z branży spożywczej
  • znajomość najnowszych trendów w reklamie i marketingu zarówno od strony konsumenckiej jak i narzędzi wykorzystywanych w komunikacji
  • doświadczenie przy tworzeniu i zamawianiu opakowań
  • praktyczna wiedza poparta doświadczeniem w projektowaniu oraz koordynowaniu kampanii marketingowych
  • doświadczenie w planowaniu i rozliczaniu budżetów działu marketingu
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, nastawienie na współpracę, komunikatywność
  • wysoka kultura osobista oraz poczucie estetyki
  • praktyczna znajomość zróżnicowanych narzędzi marketingowych oraz pakietu MS Office i CMS
  • samodzielność w działaniu i bardzo dobra organizacja czasu pracy
  • umiejętność działania pod presją czasu
  • silna orientacja na realizacje celów
  • kreatywność
  • dyspozycyjność, prawo jazdy kat. B (wyjazdy służbowe)

Oferujemy

  • miejsce pracy: Zakład w Międzychodzie oraz „home office"
  • pracę w dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwie
  • współpracę z prężnie działającym, profesjonalnym zespołem ludzi
  • pełne wyzwań zadania
  • bezpośredni wpływ na rozwój firmy i marki
  • pracę z najwyższej jakości produktami w branży
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Koordynator / Koordynatorka Rozwoju Marek

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie kreacji i produkcji materiałów POS; rekomendowanie planów i wdrażanie optymalnych narzędzi rozwoju dla poszczególnych marek; monitorowanie wyników osiąganych przez...