Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Obsługi Klienta

Bank Zachodni WBK S.A.
Zamość
praca stacjonarna
2903 dni temu
Kierownik Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Zamość
Nr ref.: KOK/04/2016_Jelenia Góra

 

 Bank Zachodni WBK należy do największych i najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. Jesteśmy jednym z najszybciej rozwijających się banków na polskim rynku, obsługującym klientów indywidualnych, małe i średnie przedsiębiorstwa oraz duże korporacje. Naszym klientom oferujemy kompleksowe usługi finansowe na najwyższym poziomie, wspierane przez nowoczesne technologie bankowe. Głównym akcjonariuszem Banku Zachodniego WBK jest Banco Santander, pierwszy bank w strefie euro i 11. na świecie pod względem kapitalizacji. Jeśli chciałbyś zostać częścią tej organizacji – weź udział w rekrutacji.

 

DO TWOJEGO ZAKRESU OBOWIĄZKÓW NALEŻEĆ BĘDZIE:
  • Realizacja strategii Banku
  • Zarządzanie działalnością sprzedażową i operacyjną zespołu
  • Zapewnienie realizacji zadań w sposób minimalizujący generowane ryzyko operacyjne
  • Zapewnienie stosowania polityk i procedur kredytowych w zespole zgodnie z obowiązującymi w Banku regulacjami
  • Zapewnienie odpowiedniej jakości zarządzania portfelem klientów obsługi Premium
  • Zorganizowanie i zapewnienie efektywnego działania kontroli wewnętrznej funkcjonalnej w zespole obsługi klientów
OCZEKUJEMY OD CIEBIE:
  • Wykształcenia wyższego
  • Doświadczenia w bankowości oddziałowej na stanowiskach menedżerskich
  • Dobrej znajomości oferty produktów bankowych
  • Znajomości prawa bankowego, dewizowego i czekowego
  • Umiejętności pracy zespołowej
  • Zdolności organizacyjnych, operatywności, predyspozycji kierowniczych
  • Umiejętności: sprzedażowych, negocjacyjnych, zarządzania czasem pracy, budowania relacji z klientem
  • Otwartości na zmiany
  • Dyspozycyjności
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego
MOŻEMY CI ZAOFEROWAĆ:
  • Klarowne ścieżki rozwoju – możliwość udziału w licznych rekrutacjach wewnętrznych
  • Pracę i możliwość wymiany doświadczeń w międzynarodowym środowisku grupy Santander
  • Wewnętrzne programy rozwojowe umożliwiające doskonalenie kompetencji zawodowych
  • Wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy: możliwość dofinansowania do studiów lub nauki języków obcych, szkolenia, bankową bibliotekę książek i multimediów
  • Możliwość wyboru spośród urozmaiconej oferty świadczeń pozapłacowych w ramach systemu MyBenefit
  • Prywatną opiekę zdrowotną
Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Bank Zachodni WBK S.A. z siedzibą we Wrocławiu, Rynek 9/11, 50-950 Wrocław, danych osobowych zawartych w przesyłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 ze zm.), dla celów obecnych i przyszłych rekrutacji. Przyjmuję do wiadomości, że mam prawo dostępu do danych oraz ich poprawiania oraz że dane nie będą przekazywane innym odbiorcom danych”.

Chcesz się dowiedzieć więcej na temat naszej struktury, historii i pracowników?
Odwiedź naszą stronę Kariera i poznaj nas lepiej.
 

Poznaj

Santander Bank Polska S.A.

Efekt Santander

Nasza praca codziennie wpływa na 140 milionów osób. W jaki sposób? Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom, dzieleniu się doświadczeniem, nieustannym poszukiwaniem nowych sposobów działania i dostosowaniem się do wymogów, jakie stawiają przed nami nowe wyzwania.

Zmieniamy się wchodząc w rzeczywistość cyfrową – przekonaj się, że nawet najmniejsze Twoje działanie będzie mieć olbrzymią moc.

Na tym właśnie polega efekt Santander.