Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: KZJ/2014
- Odpowiedzialność za funkcjonowanie Działu Zapewnienia Jakości,
- Ciągłe doskonalenie i podnoszenie jakości produktów,
- Tworzenie i doskonalenie narzędzi wspomagających zarządzanie jakością,
- Inicjowanie projektów optymalizacyjnych w obszarze zarządzania jakością,
- Koordynowanie i wdrażanie działań prewencyjnych i korygujących,
- Nadzór nad zarządzaniem zmianami w produkcie,
- Współpracę z innymi działami oraz klientami w zakresie realizowanych zadań i działań,
- Ciągłe doskonalenie procesów w odniesieniu do ISO 9001,
- Wdrażanie i standaryzację nowych procesów zarządzania jakością,
- Określanie wymagań jakościowych dla wyrobów i określanie ryzyka mającego wpływ na bezpieczeństwo i jakość wyrobu gotowego.
- Interdyscyplinarne podejście do realizowanych zadań,
- Udokumentowane osiągnięcia w zakresie realizacji celów jakościowych i utrzymywania wysokich standardów jakościowych,
- Szeroka znajomość zagadnień bezpieczeństw produktów i jakości,
- Umiejętność zarządzania podległym personelem,
- Otwartość na nowe rozwiązania,
- Mile widziana znajomość narzędzi Lean,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (mile widziana znajomość języka niemieckiego),
- Samodzielność w podejmowaniu decyzji i działań,
- Wykształcenie wyższe, techniczne,
- Doświadczenie zawodowe min 3 lata na wskazanym stanowisku.
- Możliwość podjęcia pracy w pełnym wymiarze godzin na podstawie umowy o pracę,
- Praca w międzynarodowym zespole,
- Praca w oparciu o nowoczesne standardy jakościowe,
- Możliwość rozwijania posiadanych umiejętności.