Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    1 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Kierownik Zespołu Call Center Kraków
Kierownik Zespołu Sprzedaży Telefonicznej

Kierownik Zespołu Sprzedaży Telefonicznej

MEDIA IMPACT POLSKA Sp. z o.o
Kraków
praca stacjonarna
3514 dni temu

Media Impact Polska to spółka powstała z połączenia biur reklamy Grupy Onet.pl, Zumi i Ringier Axel Springer Polska. Zajmuje się obsługą reklamową zarówno online, jak i offline. Jako zespół specjalistów, kreujemy trendy w dziedzinie reklamy i komunikacji z konsumentem. Praca z nami to szansa na realizację swoich celów zawodowych, ale i pasji.


Jeśli ten opis Cię zainteresował, złóż swoją aplikację na stanowisko:


Kierownik Zespołu Sprzedaży Telefonicznej

Miejsce pracy: Kraków

Co będzie należało do Twoich obowiązków?
  • Zarządzanie zespołem Konsultantów
  • Realizacja celów jakościowych i ilościowych
  • Motywowanie i rozwój podległych Pracowników
  • Monitorowanie i ocena jakości rozmów sprzedażowych
  • Wyznaczanie i kontrola realizacji celów sprzedażowych podległych Pracowników
Nasze oczekiwania
  • Min. 2 letnie doświadczenie związane z zarządzaniem zespołem call center
  • Znajomość branży reklamowej
  • Doskonała organizacja pracy własnej
  • Budowanie trwałych relacji z zespołem
  • Efektywne delegowanie zadań i monitorowanie wyników
  • Umiejętności motywowania
  • Pozytywne nastawienie
  • Determinacja w realizacji wyznaczonych celów
Oferujemy:
  • Umowę o pracę
  • Atrakcyjny pakiet socjalny: opieka medyczna, ubezpieczenia grupowe i indywidualne, karta Multisport
  • Pracę w młodym zespole
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    1 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...