- Ogłoszenie nr: 180426
- Data ukazania się ogłoszenia: 28 kwietnia 2016 r.
Izba Skarbowa w Warszawie
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- komisarz skarbowy
- do spraw wprowadzania dokumentów podatkowych składanych przez podatników i płatników do systemu informatycznego
- w Drugim Dziale Obsługi Bezpośredniej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa w Warszawie
ul. Alojzego Felińskiego 2B
01-513 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
- Trzeci Urząd Skarbowy Warszawa - Śródmieście
ul. Lindleya 14
02-013 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- wprowadzanie danych z deklaracji, zeznań i informacji do systemów i aplikacji informatycznych,
- analiza korekt dokumentów podatkowych w celu prawidłowego wprowadzenia do systemów informatycznych,
- obsługa rejestrów przypisów / odpisów,
- segregowanie dokumentów, zeznań i informacji w sposób umożliwiający zarejestrowanie ich w systemie informatycznym,
- współpraca z innymi komórkami merytorycznymi Urzędu,
- udzielanie informacji klientom Urzędu w zakresie obsługi nowo wdrażanych narzędzi komunikacji elektronicznej.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej,
- obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- praca pod presją czasu.
Trzeci Urząd Skarbowy Warszawa - Śródmieście jest zlokalizowany w pięciokondygnacyjnym budynku przy ul. Lindleya 14. W budynku przy głównym wejściu znajduje się podjazd, winda i toaleta na pierwszym piętrze dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo. Stanowisko pracy spełnia wymogi zatrudnienia pracownika administracyjno - biurowego.
Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego
- pozostałe wymagania niezbędne:
- dobra znajomość obsługi komputera ( edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny ),
- znajomość przepisów podatkowego prawa procesowego i materialnego oraz przepisów o służbie cywilnej
- wykształcenie wyższe,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- dobra organizacja pracy własnej,
- odpowiedzielność,
- odporność na stres,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- znajomość obsługi systemów POLTAX, SPED, Biblioteka Akt.
- 1 rok stażu pracy w administracji publicznej lub doświadczenia zawodowego w pracy w skarbowości.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów