Grupa Work Service działa od 1999 roku i jest największą agencją zatrudnienia w Polsce. Oferujemy pracę tymczasową, stałą i za granicą. Każdego roku dzięki nam zatrudnienie znajduje blisko 300 tysięcy osób. Już ponad 3000 pracodawców wybrało Work Service na swojego partnera w biznesie, dlatego jesteśmy w stanie znaleźć dla Ciebie najbardziej odpowiednie miejsce pracy u sprawdzonych pracodawców.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Finance Care Sp. z o.o. to spółka specjalizująca się w świadczeniu usług outsourcingowych na rzecz banków oraz towarzystw ubezpieczeniowych. Czynnie działamy na rynku od 1999 r., a wśród naszych Klientów znajdują się wiodące instytucje finansowe.
W związku z projektem rekrutacyjnym realizowanym we współpracy z jednym z największych Banków w Polsce, poszukujemy osoby do pracy na stanowisku Konsultant Call Center ds. monitoringu wierzytelności
Konsultant Call Center ds. monitoringu wierzytelności
Miejsce pracy: Wrocław
Nr Ref.: CCMW/2014/7/205
Nr Ref.: CCMW/2014/7/205
Opis stanowiska:
- nawiązywanie i prowadzenie kontaktu z dłużnikiem,
- efektywne i skuteczne prowadzenie negocjacji dotyczących spłaty zobowiązań finansowych,
- skuteczną windykację należności,
- stały monitoring prowadzonych spraw.
Wymagania:
- wykształcenie min. średniego,
- umiejętność obsługi komputera- sprawne pisanie na klawiaturze, podstawy word'a i excel'a,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- predyspozycje do pracy w windykacji,
- gotowość i chęć do uczenia się (procedur, wytycznych, obsługi aplikacji),
- dyspozycyjność: chęć do pracy w systemie zmianowym i praca na otwartej przestrzeni z dużą grupą ludzi (openspace),
- doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- wymiar czasu pracy min. 7/8 etatu,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego i doskonalenia umiejętności.