InterKadra jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 3372.
Koordynator ds. obsługi klienta - merchandising
Miejsce pracy: Wrocław
Zadania:
- Rekrutacja i selekcja pracowników niskiego i średniego szczebla na terenie woj. dolnośląskiego;
- Realizowanie zamówień klientów;
- Ustalanie harmonogramu dla zatrudnionych merchandiserów;
- Bieżący kontakt mailowy, telefoniczny i osobisty z klientami;
- Stała współpraca z obecnymi kontrahentami;
- Rozliczanie merchandiserów;
- Sporządzanie cotygodniowych raportów dotyczących stanu realizacji zamówienia;
- Terminowe przesyłanie dokumentacji kadrowo-płacowej;
- Dbałość w realizacji wskaźników jakościowych;
- Przestrzeganie zasad Systemu Zarządzania Jakością.
Wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie;
- Doświadczenie w koordynowaniu zespołem merchandiserów (mile widziane);
- Znajomość zasad merchandisingu (mile widziane);
- Znajomość lokalnego rynku pracył;
- Prawo jazdy kat. B (warunek konieczny);
- Własny samochód oraz możliwość wykorzystywania go do celów służbowych za pełnym zwrotem kosztów (warunek konieczny);
- Dyspozycyjność oraz chęć do pracy z pozytywnym nastawieniem;
- Umiejętność samodzielnej organizacji pracy;
- Odpowiedzialność i zaangażowanie;
- Dynamizm, zdecydowanie w działaniu;
- Mile widziana znajomość przepisów prawa pracy, kodeksu cywilnego i systemu ubezpieczeń społecznych.
Oferujemy:
- Formy zatrudnienia (umowa o pracę/umowa cywilnoprawna/działalność gospodarcza);
- Niezbędne narzędzia pracy;
- Atrakcyjne wynagrodzenie dwuskładnikowe (podstawa + premia uznaniowa);
- Pracę w systemie zadaniowym;
- Pracę w silnie rozwijającej się Agencji Pracy z polskim kapitałem;
- Pracę na zasadzie home office.