Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    1 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca łódzkie Łódź Kierownik Zespołu Call Center Łódź
Koordynator Projektu/Supervisor w Call Center

Koordynator Projektu/Supervisor w Call Center

Klient portalu Praca.pl
Łódź
praca stacjonarna
3524 dni temu

Firma z branży Call Center w związku z rozwojem i nowymi projektami poszukuje Kandydatów na stanowisko:


Koordynator Projektu/Supervisor w Call Center

Miejsce pracy: Łódź

Nr Ref.: KP/Łódź/2014/08

Opis stanowiska:
  • Nadzorowanie pracy zespołów sprzedaży telefonicznej,
  • Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych/jakościowych,
  • Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi klientów,
  • Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami zlecającymi kampanie,
  • Tworzenie raportów, analiz i zestawień.
Wymagania:
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedawców telefonicznych,
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • Doświadczenie w realizacji projektów z sektora bankowego lub finansowego,
  • Praktyczna znajomość technik sprzedaży,
  • Umiejętność motywowania pracowników,
  • Wysokie zdolności interpersonalne,
  • Rzetelność, zaangażowanie, samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji w warunkach stresowych.
  • Wykształcenie wyższe lub student ostatnich lat studiów zaocznych.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę,
  • Wynagrodzenie oparte o podstawę i system prowizyjny,
  • Samodzielne stanowisko i duże możliwości rozwoju,
  • Dynamiczne środowisko i nowoczesne otoczenie,
  • Pakiet socjalny.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2014r., poz. 1182 ze zm.).
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    1 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...