Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik Helpdesku IT

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Gdański Uniwersytet Medyczny w związku z dynamicznym rozwojem obszaru IT poszukuje specjalistów, którzy chcą wziąć udział w cyfrowej transformacji dużej organizacji. Przez najbliższe lata mamy ambicję zmodernizować obszar zarządzania usługami IT, systemów informatycznych oraz...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • IT Help Desk Assistant

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    23 godz.
    Zakres obowiązków: Przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń w systemie serwisowym; Wsparcie użytkowników systemów informatycznych, rozwiązywanie incydentów i problemów; Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów związanych z awariami urządzeń i systemów informatycznych; Obsługa...
  • Operator Helpdesk

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Piotra Skargi    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie użytkowników wewnętrznych oraz klientów zewnętrznych z całego świata z zakresu korzystania z systemu rezerwacji (udzielanie informacji związanych z organizacją spotkań, szkolenia z używania systemu) Procesowanie i sprawdzanie nowych oraz istniejących rezerwacji...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego (zdalnie oraz lokalnie) zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach...
  • Specjalista / Specjalistka IT Wsparcia Technicznego Klubów

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    21 godz.
    Na rozgrzewkę kilka pytań: Umiesz konfigurować, instalować i serwisować sprzęt komputerowy? Znasz technologię i systemy mobilne? Systemy operacyjne Microsoft Windows nie są Ci obce? Wiesz co to Active Directory, LAN, WAN, VPN? Konfiguracja i zarządzanie urządzeniami sieciowymi nie stanowi...
  • Młodszy Technik IT

    Hemmersbach   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    ZADANIA: Rozwiązywanie problemów związanych z Microsoft 365, aplikacjami, maszynami wirtualnymi; Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem (Windows, MacOS), instalacjami i sprzętem komputerowym; Obsługiwanie urządzeń mobilnych, drukarek, sprzętu konferencyjnego (audio i video)...
  • Technical customer support specialist with Dutch

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Specjalista ds. wsparcia systemów logistycznych

    Logwin Poland Sp. z o.o.   Piaseczno    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? Wsparcie działów operacyjnych (magazyn) w zakresie obsługi aplikacji logistycznych: Uczestniczenie w definiowaniu potrzeb w zakresie oczekiwanych zmian w funkcjonowaniu systemów klasy WMS I TMS: Testowanie wdrażanych zmian w systemach informatycznych; Tworzenie...
  • Młodszy Konsultant ds. wsparcia technicznego

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum, rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego.
Zobacz więcej ofert pracy

LAN Support Specialist

International Paper Global Business Services Center
Gdańsk
praca stacjonarna
2249 dni temu

International Paper’s Global Business Services Center in Kraków (IPGBSC) is an established and expanding entity, delivering a variety of advanced, value-added services within the world’s most respected packaging and paper company. We co-operate with International Paper offices and manufacturing sites all over the world - North and Latin America, the EMEA region (Europe, Middle East, Africa and Russia) and Asia. International Paper GBSC is a great place to work and grow for employees educated and specialized in various fields. Discover our infinite possibilities! International Paper GBSC is currently seeking exceptional candidates to join the team as:

 

 

LAN Support Specialist
Miejsce pracy: Gdańsk

 

As a RS LAN Support Specialist you will provide LAN and personal computer support to IP facilities throughout the region. Under general to little direct supervision, provides second tier support to end-users for workstations, servers or mainframe applications and hardware, RF equipment, printers, and other network attached devices. Trouble shoots LAN problems, assists in configuring and troubleshooting data, voice, and video systems.

 

Our Offer      

 

You will have the chance to work in a multinational environment with a variety of global range IT teams. It is also an opportunity to develop technical skills and procedural knowledge of Regional Support group. The role offers exposure to our internal users located in assigned region. This position could be interesting for experienced IT support specialists with strong commitment to deliver superior level of customer support and technical expertise.

 

You will

  • Report and work with a regional manager or assigned team lead
  • Provide day-to-day management and break/fix support of workstations, servers, RF devices, printers, and other network attached devices and LAN for all assigned facilities
  • Act as the liaison into Information Technology second and third level support groups to assist in expediting the support process
  • Perform assigned tasks for installation and configuration of devices as part of our refresh lifecycle management programs
  • Perform assigned project tasks or set of actions for completion of project or process activity or activities within defined timelines (includes but not limited to installation, configuration, and/or moves of supported standard devices or implementation of a process)
  • Handle (under general to little direct supervision) any routine to highly technical problem with demonstrated adequate communication skills
  • Manage vendor warranty and break/fix work, assist in the desktop/server/LAN procurement process
  • Maintain documentation for the facility, including inventory, ticket tracking, time tracking and assigned project work
  • Be a member of On-Call rotation and may require travel between supported sites and facilities.

You have

  • Associate Degree in Information Systems or equivalent
  • 2+ years of related Information Systems experience
  • MCP (preferred)
  • The ability the ability to handle complex operational problems and assignments under general to little supervision
  • Demonstrated competence to work:
  • With minimum supervision
  • Effectively with all levels in corporation
  • Good communication and customer service skills
  • Fluency in Polish and English

 

 

Contact us!
If you are excited about this role, please send us your application with a statement below.
 

I hereby agree for processing my personal data, included in my application for a job, for the purposes of recruitment process, according to the Data Protection Act of 29 September 1997, unified text published in the Polish Journal of Laws (Dziennik Ustaw) of 2002, no. 101, item 926, later amended.

 

 

 

 

Podobne oferty

  • Pracownik Helpdesku IT

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Gdański Uniwersytet Medyczny w związku z dynamicznym rozwojem obszaru IT poszukuje specjalistów, którzy chcą wziąć udział w cyfrowej transformacji dużej organizacji. Przez najbliższe lata mamy ambicję zmodernizować obszar zarządzania usługami IT, systemów informatycznych oraz...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • IT Help Desk Assistant

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    23 godz.
    Zakres obowiązków: Przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń w systemie serwisowym; Wsparcie użytkowników systemów informatycznych, rozwiązywanie incydentów i problemów; Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów związanych z awariami urządzeń i systemów informatycznych; Obsługa...
  • Operator Helpdesk

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Piotra Skargi    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie użytkowników wewnętrznych oraz klientów zewnętrznych z całego świata z zakresu korzystania z systemu rezerwacji (udzielanie informacji związanych z organizacją spotkań, szkolenia z używania systemu) Procesowanie i sprawdzanie nowych oraz istniejących rezerwacji...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego (zdalnie oraz lokalnie) zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach...
  • Specjalista / Specjalistka IT Wsparcia Technicznego Klubów

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    21 godz.
    Na rozgrzewkę kilka pytań: Umiesz konfigurować, instalować i serwisować sprzęt komputerowy? Znasz technologię i systemy mobilne? Systemy operacyjne Microsoft Windows nie są Ci obce? Wiesz co to Active Directory, LAN, WAN, VPN? Konfiguracja i zarządzanie urządzeniami sieciowymi nie stanowi...
  • Młodszy Technik IT

    Hemmersbach   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    ZADANIA: Rozwiązywanie problemów związanych z Microsoft 365, aplikacjami, maszynami wirtualnymi; Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem (Windows, MacOS), instalacjami i sprzętem komputerowym; Obsługiwanie urządzeń mobilnych, drukarek, sprzętu konferencyjnego (audio i video)...
  • Technical customer support specialist with Dutch

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Specjalista ds. wsparcia systemów logistycznych

    Logwin Poland Sp. z o.o.   Piaseczno    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? Wsparcie działów operacyjnych (magazyn) w zakresie obsługi aplikacji logistycznych: Uczestniczenie w definiowaniu potrzeb w zakresie oczekiwanych zmian w funkcjonowaniu systemów klasy WMS I TMS: Testowanie wdrażanych zmian w systemach informatycznych; Tworzenie...
  • Młodszy Konsultant ds. wsparcia technicznego

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum, rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego.