Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator/ka ankieterów cati

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za cały cykl realizacji badań CATI z klientami korporacyjnymi i przedsiębiorstw,przygotowujesz bazy do realizacji,skryptujesz ankiety (przy wykorzystaniu Data Collection Predictive Solutions),nadzorujesz realizację ankiet przez wewnętrzny zespół...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy

Lider Zespołu Sprzedaży Call Center

Krajowy Rejestr Długów
Warszawa
praca stacjonarna
3403 dni temu
Krajowy Rejestr Długów Biuro Informacji Gospodarczej SA

 

Pracuj z Najlepszymi!

 

Jesteśmy pierwszym, największym i najbardziej rozpoznawalnym biurem informacji gospodarczej. Udało nam się zbudować silną markę, cieszącą się zaufaniem klientów oraz zdobyć i utrzymać pozycję lidera na rynku. Rosnące grono klientów stawia przed nami nowe wyzwania i pozwala doskonalić nasze umiejętności, a także stwarza nowe miejsca pracy.

 

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatki/kandydata na stanowisko:

 

Lider Zespołu Sprzedaży Call Center

Miejsce pracy: Warszawa

Obowiązki i zadania:
  • aktywne, telefoniczne pozyskiwanie klientów z sektora B2B dla Krajowego Rejestru Długów;
  • budowanie zespołu sprzedaży;
  • rekrutacja nowych pracowników;
  • coaching, motywowanie podległych pracowników;
  • zarządzanie ok. 10-osobowym zespołem sprzedaży;
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy;
  • osiąganie założonych planów sprzedaży indywidualnych oraz grupowych.
Kwalifikacje:
  • doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zespołem sprzedażowym w środowisku call center (warunek konieczny);
  • sukcesy na polu sprzedaży telefonicznej;
  • orientacja na osiąganie celów i samodzielność w realizacji zadań;
  • umiejętność argumentacji i przekonywania, pracy pod presja czasu;
  • wysoka kultura osobista, kreatywność, poczucie humoru;
  • dobra znajomość obsługi komputera (MS Office, Word, Excel, Outlook).
Oferujemy:
  • szkolenia wdrażające w zakres obowiązków;
  • stacjonarną pracę od pn.-pt. w godz 7:30 – 15:30;
  • coaching doskonalący umiejętności, szkolenia;
  • atrakcyjny system motywacyjny.


 

Podobne oferty

  • Koordynator/ka ankieterów cati

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za cały cykl realizacji badań CATI z klientami korporacyjnymi i przedsiębiorstw,przygotowujesz bazy do realizacji,skryptujesz ankiety (przy wykorzystaniu Data Collection Predictive Solutions),nadzorujesz realizację ankiet przez wewnętrzny zespół...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...