Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    1 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy

Lider Zespołu

Klient portalu Praca.pl
Kraków
praca stacjonarna
3068 dni temu

Ogłoszenie numer: 898279, z dnia 2015-12-01

Klient portalu Praca.pl

Wiodąca firma z branży Call/Contact Center poszukuje Kandydatów na stanowisko:

Lider Zespołu

Miejsce pracy: Kraków

Nr Ref.: 2015/Lider Zespołu/Kraków

 

Opis stanowiska

  • Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych podległej grupy Konsultantów telefonicznych

  • Monitoring, coaching oraz dbanie o rozwój zawodowy Pracowników

  • Przygotowanie i realizacja projektów telemarketingowych

  • Raportowanie do przełożonych

Wymagania

  • Min. roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym

  • Znajomość specyfiki pracy w sektorze Call/Contact Center

  • Nastawienie na cel i na relacje

  • Umiejętność skutecznego motywowania podległego zespołu

  • Wiedza z zakresu technik sprzedaży

  • Umiejętność pracy w warunkach ciągłej zmiany

  • Wiedza z zakresu obsługi kampanii telefonicznych

Oferujemy

  • Umowę o pracę

  • Stałe wynagrodzenie z atrakcyjnym systemem premiowym

  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia i podnoszenia swoich kwalifikacji

  • Pakiet atrakcyjnych szkoleń

  • Możliwość kontynuowania kariery w strukturach firmy

  • Pakiet socjalny (m.in. Karta Multisport, prywatna opieka zdrowotna)

  • Pracę w młodym, dynamicznym zespole, w przyjaznej atmosferze z możliwością awansu

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    1 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...