Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator/ka ankieterów cati

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za cały cykl realizacji badań CATI z klientami korporacyjnymi i przedsiębiorstw,przygotowujesz bazy do realizacji,skryptujesz ankiety (przy wykorzystaniu Data Collection Predictive Solutions),nadzorujesz realizację ankiet przez wewnętrzny zespół...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy

Manager Call Center

IDEA HR Doradztwo Personalne s.c.
lubuskie, Gorzów Wielkopolski
praca stacjonarna
2820 dni temu

Ogłoszenie numer: 1220704, z dnia 2016-07-29

IDEA HR Doradztwo Personalne (nr agencji 10618) świadczy wysokiej jakości
usługi z zakresu rekrutacji stałych, pracy tymczasowej, szkoleń i coachingu oraz
doradztwa HR.

Dla naszego klienta poszukujemy
kandydata na stanowisko:

Manager Call Center

Miejsce pracy: lubuskie, Gorzów Wielkopolski

 

Opis stanowiska

  • Kompleksowe wdrażanie systemu call center
  • Stworzenie i zarządzanie kilkunastoosobowym działem call center, którego zadaniem będzie sprzedaż produktów ubezpieczeniowych
  • Realizacja celów sprzedażowych poprzez zarządzanie zespołem call center
  • Aktualizacja baz danych
  • Tworzenie raportów i analiz
  • Stworzenie standardów sprzedaży (procedury, skrypty rozmów itp.)
  • Szkolenie, coaching i motywowanie podległego zespołu oraz nadzór nad realizacją wyznaczonych planów sprzedaży

Wymagania

  • Umiejętności planowania sprzedaży i monitorowania realizacji celów
  • Wykształcenie min. średnie
  • Kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu procesem sprzedaży przez telefon - zarządzanie działem telesprzedaży lub call center
  • Czynne prawo jazdy kat. B
  • Umiejętność efektywnego motywowania oraz wpływania na zespół
  • Kreatywność i dynamika w działaniu
  • Silna orientacja na klienta
  • Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania i ustalania priorytetów
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
  • Zdolność analitycznego myślenia
  • Asertywność, umiejętność pracy pod presją czasu

Oferujemy

  • Dowolna forma zatrudnienia: umowa o pracę lub działalność gospodarczą
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Prywatna opieka medyczna
  • Samodzielna praca, pełna wyzwań, dająca możliwość rozwoju zawodowego
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Koordynator/ka ankieterów cati

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za cały cykl realizacji badań CATI z klientami korporacyjnymi i przedsiębiorstw,przygotowujesz bazy do realizacji,skryptujesz ankiety (przy wykorzystaniu Data Collection Predictive Solutions),nadzorujesz realizację ankiet przez wewnętrzny zespół...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...