Najnowsze oferty pracy

  • Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu

    NES Global Talent   Warszawa    praca stacjonarna
    dyrektor  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Zadania: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie celów biznesowych....
  • Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu

    NES Global Talent   Płock    praca hybrydowa
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zadania Dyrektora ds. rozwoju biznesu: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Menedżer ds. Rozwoju (Business Development Manager) Warszawa
Menedżer ds. obsługi technicznej i ubezpieczeń / Damage & Maintenance Manager

Menedżer ds. obsługi technicznej i ubezpieczeń / Damage & Maintenance Manager

Avis Polska
Warszawa
praca stacjonarna
2294 dni temu

Grupa Avis Budget jest wiodącym dostawcą rozwiązań w zakresie wynajmu samochodów, obsługującym jedne z najbardziej rozpoznawalnych marek globalnych, takich jak Avis i Budget, pod którymi działa ponad 10 000 punktów wynajmu w około 175 krajach na całym świecie, a także Zipcar, która jest marką wiodącej światowej sieci wspólnego użytkowania samochodów (car sharing) posiadającej ponad 775 000 członków.


Przyłącz się do nas, jako:

Menedżer ds. obsługi technicznej i ubezpieczeń / Damage & Maintenance Manager
Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

 

Dział obsługi technicznej (maintenance ans insurance) jest odpowiedzialny za wszystkie operacyjne procesy dotyczące floty począwszy od uruchomienia pojazdów, poprzez ich konserwację, zarządzanie awariami i szkodami oraz współpracę z działem wycen pojazdów w ramach ich zwrotu producentom lub dilerom. Menedżer ds. obsługi technicznej i ubezpieczeń uważnie śledzi procesy i koszty, prowadzi aktywne zarządzanie zmianami i samodzielnie inicjuje działania usprawniające w ramach swoich kompetencji.

 

Najważniejsze zadania i odpowiedzialności
  • Negocjacje i kierowanie usługodawcami ubezpieczeniowymi i warsztatami w ujęciu kosztów, szybkości i jakości pracy (w tym kontrola przeprowadzonych napraw) i procesów odszkodowawczych
  • Realizacja projektów obsługi technicznej w zakresie standaryzacji i dalszego rozwoju obszaru obsługi technicznej, np. zarządzanie wyposażeniem pojazdów i brakującymi częściami, przygotowanie pojazdu przed zwrotem do producenta, sprzedaż pojazdów powypadkowych, rozbudowa sieci warsztatów
  • Sporządzanie analiz kosztów, w tym opracowywanie środków zaradczych
  • Zarządzanie projektami i regularne uzgadnianie z regionalnym zespołem M&D
  • Odpowiedzialność za zespół M&D PL & CZ
Wymagane kwalifikacje, wiedza i doświadczenie
  • Studia w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem / inżynierii lub wykształcenie, jako rzeczoznawca samochodowy i/lub technik mechanik samochodowy będą dodatkowym atutem
  • Wieloletnie doświadczenie zawodowe w branży motoryzacyjnej oraz z zakresu wyceny pojazdów powypadkowych i/lub leasingowych, doświadczenie w branży ubezpieczeniowej
  • Zaawansowana znajomość MS Office, zwłaszcza programu Excel
  • Otwartość na nowe systemy i oprogramowania, umiejętność szybkiego uczenia się
  • Znajomość języków obcych – język angielski na poziomie bardzo dobrym, pozwalającym na swobodną komunikację w środowisku międzynarodowym (codzienne kontakty bezpośrednie i mailowe), inne języki mile widziane
  • Gotowość do podróżowania
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętności komunikacyjne i zdolności negocjacyjne
  • Wytrwałość w dążeniu do celu i dokładność pracy
  • Entuzjazm dla spraw związanych z branżą motoryzacyjną
Oferujemy:
  • Prawdziwie międzynarodowe środowisko pracy
  • Ciekawe wyzwania i nowe projekty
  • Atrakcyjny pakiet wynagrodzenia, pakiet medyczny oraz karty benefit
  • Samochód służbowy oraz inne niezbędne narzędzia do pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu

    NES Global Talent   Warszawa    praca stacjonarna
    dyrektor  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Zadania: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie celów biznesowych....
  • Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu

    NES Global Talent   Płock    praca hybrydowa
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zadania Dyrektora ds. rozwoju biznesu: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie...