Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla naszego Klienta, poszukujemy osoby na stanowisko:
Menedżer Regionalny
Miejsce pracy: mazowieckie/ Warszawa
Nr Ref.: MR/10/2016/WA1
Zadania:
- Odpowiedzialność za wyniki sprzedaży i utrzymywanie standardów ekspozycyjnych produktów Klienta
w sklepach na podległym terenie - Codzienna koordynacja i kontrola pracy podległego zespołu (10-12 osób)
- Motywowanie zespołu, przekazywanie informacji o zakresie obowiązków, planów i zadań
- Rola trenera zgodnie z obowiązującym procesem treningowym
- Odpowiedzialność za rekrutację na finalnym etapie oraz wprowadzenie (on-boarding) i szkolenie nowych pracowników w podległym regionie
- Wdrażanie i egzekwowanie polityki i procedur wymaganych przez Adecco
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami w podległym rejonie - edukowanie personelu, informowanie o inicjatywach i produktach-rola Ambasadora
- Zarządzanie budżetem i narzędziami celem osiągania założonych wyników przy zachowaniu polityki firmy
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne i/lub w dziedzinie sprzedaży i marketingu
- Minimum 2 lata doświadczenia o zbliżonym zakresie obowiązków
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Doświadczenie jako Przedstawiciel Handlowy/Sales Representative zarządzający podległym zespołem
- Doświadczenia w pracy w grupach projektowych
- Umiejętności negocjacyjne oraz sprzedażowe
- Umiejętność budowania relacji z Klientami
- Umiejętność zarządzania i motywowania członków podległego zespołu
- Czynne prawo jazdy kat. B
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
Oferta:
- Umowa o pracę tymczasową
- Samochód służbowy
- Telefon wraz z systemem do raportowania
- Adecco +Club
- Do 30% kwoty wynagrodzenia podstawowego brutto
w postaci premii uznaniowej za zrealizowane cele