Jesteśmy firmą tworzącą sprzyjające warunki pracy osobom z niepełnosprawnością.
Zakres obowiązków:
- Bieżąca współpraca oraz wsparcie konsultantów w prowadzeniu rekrutacji pracowników tymczasowych
- Analiza i selekcja dokumentów aplikacyjnych Kandydatów
- Prowadzenie wstępnych wywiadów telefonicznych z Kandydatami
- Umawianie i prowadzenie spotkań z Kandydatami
- Tworzenie i publikowanie ogłoszeń w mediach
- Obsługa administracyjno-personalna zatrudnionych pracowników;
- Budowanie relacji z Klientem oraz pracownikami.
- Bieżące raportowanie wyników pracy
Nasze oczekiwania:
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Wysokie kompetencje komunikacyjne
- Doskonała organizacja własnej pracy
- Konsekwencja i determinacja w realizowaniu powierzonych zadań
- Skrupulatność, rzetelność, cierpliwość
- Gotowość do wykonywania prac w zakresie administracji i rekrutacji
- Dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 / 9:00-17:00
- Dobra znajomość obsługi MS Office
- Prawo jazdy kat. B
Mile widziane posiadanie orzeczenia o stopniu niepełnosprawności.
Oferujemy:
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia
- Praca w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Zatrudnienie w dłuższej perspektywie
- Stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.