Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Zadania:
- przygotowanie dokumentacji do wydania podmiotom zewnętrznym,
- zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy bankiem a nabywcami wierzytelności,
- bieżąca komunikacja z kredytobiorcami objętymi procesem sprzedaży portfela,
- kontrolę i archiwizację dokumentacji wpływającej do banku,
- prowadzenie rejestrów i raportów.
- dobra obsługa pakietu MS Office, w szczególności programu Excel,
- minimum roczne doświadczenie w windykacji należności lub procesie obrotu wierzytelnościami,
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ścisłe, ekonomia, bankowość),
- dobra organizacja czasu pracy,
- znajomość obsługi podstawowych urządzeń biurowych,
- szybkość w działaniu,
- mile widziane doświadczenie związane z pracą w archiwum,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- wysoka kultura osobista,
- komunikatywność, umiejętność podtrzymywania dobrych relacji klientem.
- pracę w renomowanym banku,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- praca w dynamicznym zespole,
- atrakcyjne wynagrodzenie.