Jesteśmy informatyczną spółką giełdową specjalizującą się w tworzeniu oprogramowania oraz rekrutacji i outsourcingu kadr IT. Prowadzimy również platformę księgowości internetowej ifirma.pl. Dla naszych klientów rekrutujemy głównie specjalistów z obszaru informatyki, telekomunikacji i elektroniki. Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 1264.
Pracownik działu Help Desk-1 linia wsparcia
Miejsce pracy: Łódź
Nr Ref.: HD/LDZ/PM
Opis stanowiska:
- instalacja, reinstalacja, aktualizacji, konfiguracja oraz naprawa sprzętu;
- diagnozowanie i naprawy usterek systemów komputerowych oraz aplikacji;
- pełnienie wsparcia technicznego dla pracowników Banku: bezpośrednio, telefonicznie - I linia wsparcia;
- przygotowanie sprzętu dla nowych pracowników;
- obsługa i administracja systemu do zarządzania incydentami i zarządzania problemami (codzienna administracja systemem Manage Engine - Service Desk Plus) oraz koordynacja zgłoszeń;
- wsparcie administratorów wirtualnego środowiska (VDI- Virtual Desktop Infrastrukture) w pracach operatorskich;
- tworzenie procedur pomagających użytkownikom w obsłudze i rozwiązywaniu problemów na stacjach roboczych.
Wymagania:
- znajomość systemów: Microsoft Windows XP /Windows 7 na poziomie konfiguracji i rozwiązywania problemów;
- bardzo dobra znajomość budowy i działania sprzętu komputerowego;
- umiejętność i doświadczenie w zakresie rozwiązywania problemów u użytkowników;
- komunikatywność ze względu na kontakt bezpośredni z pracownikami oraz członkami zespołu;
Dodatkowym atutem będzie:
- znajomość podstaw ITIL, w szczególności procesu zarządzania incydentami i problemami;
- znajomość narzędzia ( Manage Engine Service Desk Plus).
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt (w zależności od preferencji kandydata);
- atrakcyjne wynagrodzenie;
- możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania wiedzy;
- udział w wydarzeniach branżowych oraz spotkaniach integracyjnych.