Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi (m.in. dbałość o właściwą ekspozycję towarów). Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i...
Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi (m.in. dbałość o właściwą ekspozycję towarów). Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: organizacja i nadzór operacji kasjerskich, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, zapewnienie właściwej organizacji pracy, w tym planowanie harmonogramów.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wspieranie zadań kierownika działu, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, zapewnienie właściwej organizacji pracy, w tym planowanie harmonogramów.
(Remote) What will you be responsible for? Responding to queries and solving problems related to accounting issues; Preparing various reports and documents as required; Processing Journal Entries; Reconciling GL accounts; Supporting statutory audit activities and work with the external auditors;...
specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Do you have experience to work as an agent for a brand in your market, have you worked or collaborate as an agent/sales representative to B2B clients for a (new) brand in your market based on commission? Do you have an portofolio or a network of business to introduce Mendola fabrics curtains in...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, profesjonalna obsługa klienta, kontrola jakości asortymentu.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, profesjonalna obsługa klienta, udział w cyklicznych inwentaryzacjach.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wspieranie zadań kierownika działu, nadzór nad pracą działu, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, stała kontrola stanów magazynowych, zapewnienie właściwej organizacji pracy w tym planowanie harmonogramów.
pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa
4 godz.
контролювати терміни придатності товарів для споживання на складі та в торговому залі регулярно поповнювати товари в торговому залі, належним чином викладати їх,...
InterKadra jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 3372. Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku
Pracownik działu
Miejsce pracy: Tczew
Nr Ref.: PD/MR/TCZ
Obowiązki:
Ważenie towaru na dziale mrożonek
Obsługa klienta
Dbanie o właściwą ekspozycję towaru
Prace porządkowe
Wymagania:
Aktualna książeczka do celów sanitarno - epidemiologicznych
Dyspozycyjność oraz chęć do pracy
Odpowiedzialność i zaangażowanie
Sumienność
Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi (m.in. dbałość o właściwą ekspozycję towarów). Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i...
Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi (m.in. dbałość o właściwą ekspozycję towarów). Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: organizacja i nadzór operacji kasjerskich, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, zapewnienie właściwej organizacji pracy, w tym planowanie harmonogramów.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wspieranie zadań kierownika działu, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, zapewnienie właściwej organizacji pracy, w tym planowanie harmonogramów.
(Remote) What will you be responsible for? Responding to queries and solving problems related to accounting issues; Preparing various reports and documents as required; Processing Journal Entries; Reconciling GL accounts; Supporting statutory audit activities and work with the external auditors;...
specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Do you have experience to work as an agent for a brand in your market, have you worked or collaborate as an agent/sales representative to B2B clients for a (new) brand in your market based on commission? Do you have an portofolio or a network of business to introduce Mendola fabrics curtains in...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, profesjonalna obsługa klienta, kontrola jakości asortymentu.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, profesjonalna obsługa klienta, udział w cyklicznych inwentaryzacjach.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wspieranie zadań kierownika działu, nadzór nad pracą działu, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, stała kontrola stanów magazynowych, zapewnienie właściwej organizacji pracy w tym planowanie harmonogramów.
pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa
4 godz.
контролювати терміни придатності товарів для споживання на складі та в торговому залі регулярно поповнювати товари в торговому залі, належним чином викладати їх,...