ALIOR BANK to ogólnopolski bank uniwersalny, który znalazł się w czołówce firm wyróżnionych
w polskiej edycji "Rankingu Najlepszych Miejsc Pracy", prezentującego przedsiębiorstwa cieszące się największym zaufaniem wśród pracowników.
Aktualnie poszukujemy osób, które chciałyby odbyć praktykę w Centrali Banku w Krakowie w Zespole Reklamacji i Skarg
Zakres obowiązków:
- preselekcja wpływających reklamacji
- rejestracja reklamacji
- wsparcie Zespołu Reklamacji i Skarg w realizacji bieżących zadań
- zaangażowanie i entuzjazm w działaniu
- dyspozycyjność (min. 6 h dziennie)
- wysoki poziom komunikatywności
- chęć zdobycia doświadczenia i nowych umiejętności
- dokładność, sumienność oraz dobra organizacja pracy
- praktykę w dynamicznie rozwijającym się Banku
- przyjazną atmosferę pracy
- nabycie cennego doświadczenia
Poznaj
Alior Bank
Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny, obsługujący wszystkie segmenty rynku. Praca w Alior Banku jest wyjątkowym doświadczeniem, dzięki któremu możemy przedstawiać swoje propozycje i spostrzeżenia, dotyczące nowatorskich rozwiązań. Nie ograniczają nas żadne przestarzałe struktury czy systemy, dość powszechne w innych instytucjach. Dzięki temu nasze pomysły mogą być realizowane i przekształcane w konkretne rozwiązania, produkty, procedury, wzory postępowania. Praca, opierająca się na rozwiązaniach, które sami tworzymy i do których jesteśmy przekonani, jest źródłem motywacji i ogromnego zadowolenia.