Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: ECE/2015/9/162
- zamawianie poczty, kuriera,
- odbiór przesyłek i przekazywanie do odpowiednich osób,
- przygotowanie faktur i kart gwarancyjnych do wysyłki pocztą,
- robienie zakupów biurowych i spożywczych na salę szkoleniową oraz ogólnych do biura (opis faktur za te zakupy w elektronicznym systemie do obiegu dokumentów – BPS),
- dbanie o estetykę w kuchni (naczynia w zlewie) i odpowiedni stan ekspresu,
- dbanie o serwisy urządzeń biurowych – ekspresy, barki na wodę drukarki, urządzenia ksero,
- zgłaszanie ewentualnych usterek i problemów do zarządcy budynku,
- obsługa centrali telefonicznej, przekierowanie telefonów do odpowiednich osób,
- utrzymywanie na bieżąco porządku i wyglądu estetycznego pomieszczeń i zaplecza recepcji oraz biura.
- znajomość jez.angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikacje z gośćmi z zagranicznymi,
- znajomość programów Microsoft Office,
- wysoki poziom kultury osobistej i prezencja,
- umiejętność pracy w zespole,
- bardzo dobra organizacja czasu pracy,
- terminowość.
- pracę na 3/4 etatu (6 godzin dziennie),
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku z branży motoryzacyjnej,
- przyjazne środowisko pracy,
- pracę w dynamicznym, pełnym zaangażowania i profesjonalizmu zespole.