- Ogłoszenie nr: 180950
- Data ukazania się ogłoszenia: 13 maja 2016 r.
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Międzyrzeczu
- Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- referent prawno-administracyjny
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Międzyrzeczu, ul. Przemysłowa 2, 66-300 Międzyrzecz
Miejsce wykonywania pracy:
- Międzyrzecz
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie właściwości Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Międzyrzeczu
- sprawdzanie pod względem prawnym wszystkich wydawanych aktów administracyjnych
- przeprowadzanie inspekcji i kontroli terenowych w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego i utrzymania obiektów budowlanych
- załatwianie skarg i wniosków wpływających do inspektoratu
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca na stanowisku objętym ogłoszeniem obejmuje pracę w siedzibie urzędu - sporządzanie pism oraz innych aktów administracyjnych, obsługę interesantów - a także pracę poza siedzibą urzędu - przede wszystkim kontrole przeprowadzane w terenie a także wyjazdy na organizowane szkolenia.
Praca w siedzibie PINB obejmuje wykonywanie zadań w pomieszczeniach posiadających typowe wyposażenie biurowe (telefon, komputer, faks, ksero itp.). Praca poza siedzibą PINB może obejmować wyjazdy służbowe z wykorzystaniem samochodu służbowego będącego w dyspozycji urzędu.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe prawnicze (uwzględniając kierunek administracyjny)
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 miesiące doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów Prawa budowlanego
- znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
- umiejętność prawidłowej organizacji pracy
- umiejętność stosowania prawa w praktyce
- samodzielność
- staranność, rzetelność, obowiązkowość
- umiejętność obsługi komputera
- doświadczenie w pracy w nadzorze budowlanym
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych
- dobra obsługa komputera, w tym znajomość programów MS Word i Excel
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów