- Ogłoszenie nr: 173883
- Data ukazania się ogłoszenia: 06 października 2015 r.
Izba Skarbowa w Gdańsku
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- referent
- do spraw wsparcia podatnika
- w Samodzielnym Referacie Obsługi Bieżącej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- 80-831 Gdańsk
ul. Długa 75/76
Miejsce wykonywania pracy:
- Chojnice
- Urząd Skarbowy w Chojnicach
ul. Młyńska 22
89-600 Chojnice
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- wspieranie podatników w prawidłowym wypełnianiu przez nich obowiązków podatkowych przez kompleksową obsługę podatników w sprawach z zakresów podatków: VAT, dochodowych, majątkowych oraz udziela informacji i wyjaśnień;
- przyjmowanie deklaracji podatkowych, wniosków, informacji i innych dokumentów wpływających w formie papierowej;
- identyfikacja i rejestracja w systemie informatycznym przyjętych dokumentów;
- wydawanie druków, formularzy i materiałów informacyjnych;
- wydawanie zaświadczeń.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca administracyjno-biurowa,
- praca wymaga dużej odporności psychicznej,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
- stanowisko pracy usytuowane jest na parterze budynku,
- budynek z podjazdem, windą i drzwiami o szerokości dopasowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- podstawowa znajomość przepisów ustawy ordynacja podatkowa, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych i prawnych, ustawy o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o podatku od czynności cywilnoprawnych, ustawy o podatku od spadków i darowizn, ustawy o opłacie skarbowej,
- komunikatywność,
- umiejętność stosowania formularzy i druków podatkowych.
- 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów