- Ogłoszenie nr: 176829
- Data ukazania się ogłoszenia: 15 stycznia 2016 r.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Koszalinie
- Powiatowy Lekarz Weterynarii
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- referent
- do spraw administracyjnych
- w zespole ds. administracyjnych Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Koszalinie
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Koszalinie
ul. Połczyńska 68
75-816 Koszalin
Miejsce wykonywania pracy:
- Koszalin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie składnicy akt, porządkowanie i brakowanie dokumentacji niearchiwalnej, współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie prawidłowego tworzenia teczek spraw i ich przygotowania do przekazania do składnicy akt, przechowywanie, zabezpieczenie oraz ewidencjonowanie posiadanych i przejmowanych akt, współpraca w zakresie brakowania dokumentacji z Archiwum Państwowym.
- Nadzór nad terminowością realizacji zadań powierzonych poszczególnym zespołom, syntetyczne i analityczne zestawianie zajęć,
- Nadzór nad terminowością prowadzonych postępowań administracyjnych, nadzór nad terminowością realizacji planów pracy poszczególnych zespołów
- Nadzór nad terminowością składania wymaganej dokumentacji przez funkcjonariuszy publicznych
- Weryfikacja i aktualizacja dokumentów wewnętrznych oraz regulaminów i zarządzeń PLW z zakresu zadań zespołu do spraw administracyjnych ,
- Prowadzenie dziennika korespondencyjnego, przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji zwykłej i elektronicznej wpływającej do Inspektoratu oraz jej rozdział zgodnie z dekretacją, wysyłanie korespondencji wychodzącej z Inspektoratu
- Realizacja innych zadań zleconych przez PLW,
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu jak i poza siedzibą Urzędu.
Obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych.
Niekorzystny mikroklimat pomieszczenia składnicy akt (wymagana przepisami temperatura, wilgotność) oraz kurz, mikroorganizmy, grzyby, pleśń mogące wystąpić na aktach (niebezpieczeństwo występowania alergii).
Kontakt z klientem zewnętrznym. Praca pod presją czasu.
Miejsce pracy w siedzibie Inspektoratu mieści się na parterze budynku, pomieszczenie składnicy akt znajduje się na poddaszu (I piętro). Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to: zestaw komputerowy, meble biurowe, elektryczne urządzenia biurowe, urządzenia pomiarowe. Praca wykonywana jest w budynku nie posiadającym podjazdu. Brak jest odpowiednio dostosowanej toalety dla osób niepełnosprawnych., brak windy.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie lub wyższe ekonomiczne lub administracyjne
- pozostałe wymagania niezbędne:
- Ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia, lub ukończone studia z zakresu archiwistyki lub posiadanie tytułu zawodowego technika archiwisty,
- Znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz przepisów wykonawczych dotyczących prowadzenia archiwum zakładowego/składnicy akt,
- Biegłość w obsłudze komputera,
- Biegła znajomość programów: Word, Excel,
- Znajomość podstaw prawa w zakresie właściwym dla Inspekcji Weterynaryjnej oraz służby cywilnej,
- Znajomość podstaw prawa w zakresie prowadzenia postępowania administracyjnego, postępowania egzekucyjnego w administracji,
- Znajomość ustawy o finansach publicznych ,
- Znajomość obsługi urządzeń biurowych
- prawo jazdy kategorii B
- motywacja do pracy i poczucie odpowiedzialności
- obowiązkowość i dyspozycyjność
- umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy własnej.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów