Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik ds. administracyjnych z j. niemieckim (back office)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 godz.
    O zespole Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków:...
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Bespoke Administrative Specialist

    Roca Pool - Spa Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    To będziesz odpowiedzialna/y za: Przyjmowanie, rejestrację i koordynowanie zamówień; Inicjowanie kodów produktów na zamówienie (SAP); Stała obsługa sieci dystrybucji; Ogólne czynności administracyjne w biurze Bespoke Solutions; Ogólne wsparcie zespołu projektowego i technicznego....
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gryfice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie i koordynacja zamówień, Tworzenie kodów produktów (SAP), Bieżąca obsługa dystrybucji, Działania administracyjne, Wsparcie dla zespołów projektowych i technicznych.
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie i koordynacja zamówień, Tworzenie kodów produktów (SAP), Bieżąca obsługa dystrybucji, Działania administracyjne, Wsparcie dla zespołów projektowych i technicznych.
  • Starszy Referent / Specjalista

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej   Warszawa, Żoliborz    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Monitorowanie i weryfikacja cen usług medycznych WIML. Monitorowanie i aktualizacja cennika usług komercyjnych WIML. Gromadzenie, kompletowanie i przechowywanie materiałów i dokumentacji dotyczącej prowadzonych spraw. Weryfikacja faktur za zrealizowane świadczenia zgodnie z zawartymi umowami...
  • Asystentka / Asystent Działu Fakturowania

    Lava Group S.C   Warszawa, Ursynów    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat   27,70 - 28,00 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    praca w systemie RAKS; współpracę z innymi działami firmy; sprawdzanie wpłat, kontrola rozliczeń z klientami; wysyłanie i wystawianie faktur; archiwizacja dokumentacji; sporządzanie raportów;
  • Specjalista ds. magazynowych

    Gestamp Polska Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Kwiatkowskiego 3    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Magazyn części zamiennych (Dział Zakupów) Obowiązki: Zapewnienie płynnego przepływu części przez magazyn; Przyjmowanie i wydawanie towaru, Optymalizowanie oraz usprawnianie procesów magazynowych; Przygotowywanie ofert, negocjacje z dostawcami, optymalizacja cen; Codzienny kontakt z...
  • Specjalista ds. Fakturowania

    Koksownia Częstochowa Nowa Sp. z o.o.   Częstochowa, ul. Odlewników 20    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    wystawianie faktur sprzedaży, not obciążeniowych, faktur korygujących, kompensat, not korygujących, prowadzenie rejestru kontrahentów, monitorowanie obiegu dokumentów, sporządzanie rejestrów i raportów, stały kontakt z działem sprzedaży i logistyki w zakresie wyjaśniania...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji

    KGL S.A.   Klaudyn    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Zachodniopomorskie Koszalin Referent Koszalin
Referent w zespole ds. administracyjnych Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Koszalinie

Referent w zespole ds. administracyjnych Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Koszalinie

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Koszalinie
Koszalin
praca stacjonarna
3002 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 176829
  • Data ukazania się ogłoszenia: 15 stycznia 2016 r.

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Koszalinie

  • Powiatowy Lekarz Weterynarii
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • referent
  • do spraw administracyjnych
  • w zespole ds. administracyjnych Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Koszalinie

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Koszalinie
    ul. Połczyńska 68
    75-816 Koszalin

Miejsce wykonywania pracy:

  • Koszalin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie składnicy akt, porządkowanie i brakowanie dokumentacji niearchiwalnej, współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie prawidłowego tworzenia teczek spraw i ich przygotowania do przekazania do składnicy akt, przechowywanie, zabezpieczenie oraz ewidencjonowanie posiadanych i przejmowanych akt, współpraca w zakresie brakowania dokumentacji z Archiwum Państwowym.
  • Nadzór nad terminowością realizacji zadań powierzonych poszczególnym zespołom, syntetyczne i analityczne zestawianie zajęć,
  • Nadzór nad terminowością prowadzonych postępowań administracyjnych, nadzór nad terminowością realizacji planów pracy poszczególnych zespołów
  • Nadzór nad terminowością składania wymaganej dokumentacji przez funkcjonariuszy publicznych
  • Weryfikacja i aktualizacja dokumentów wewnętrznych oraz regulaminów i zarządzeń PLW z zakresu zadań zespołu do spraw administracyjnych ,
  • Prowadzenie dziennika korespondencyjnego, przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji zwykłej i elektronicznej wpływającej do Inspektoratu oraz jej rozdział zgodnie z dekretacją, wysyłanie korespondencji wychodzącej z Inspektoratu
  • Realizacja innych zadań zleconych przez PLW,

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu jak i poza siedzibą Urzędu.
    Obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych.
    Niekorzystny mikroklimat pomieszczenia składnicy akt (wymagana przepisami temperatura, wilgotność) oraz kurz, mikroorganizmy, grzyby, pleśń mogące wystąpić na aktach (niebezpieczeństwo występowania alergii).
    Kontakt z klientem zewnętrznym. Praca pod presją czasu.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Miejsce pracy w siedzibie Inspektoratu mieści się na parterze budynku, pomieszczenie składnicy akt znajduje się na poddaszu (I piętro). Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to: zestaw komputerowy, meble biurowe, elektryczne urządzenia biurowe, urządzenia pomiarowe. Praca wykonywana jest w budynku nie posiadającym podjazdu. Brak jest odpowiednio dostosowanej toalety dla osób niepełnosprawnych., brak windy.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie lub wyższe ekonomiczne lub administracyjne
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • Ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia, lub ukończone studia z zakresu archiwistyki lub posiadanie tytułu zawodowego technika archiwisty,
    • Znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz przepisów wykonawczych dotyczących prowadzenia archiwum zakładowego/składnicy akt,
    • Biegłość w obsłudze komputera,
    • Biegła znajomość programów: Word, Excel,
    • Znajomość podstaw prawa w zakresie właściwym dla Inspekcji Weterynaryjnej oraz służby cywilnej,
    • Znajomość podstaw prawa w zakresie prowadzenia postępowania administracyjnego, postępowania egzekucyjnego w administracji,
    • Znajomość ustawy o finansach publicznych ,
    • Znajomość obsługi urządzeń biurowych
wymagania dodatkowe
  • prawo jazdy kategorii B
  • motywacja do pracy i poczucie odpowiedzialności
  • obowiązkowość i dyspozycyjność
  • umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy własnej.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Pracownik ds. administracyjnych z j. niemieckim (back office)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 godz.
    O zespole Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków:...
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Bespoke Administrative Specialist

    Roca Pool - Spa Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    To będziesz odpowiedzialna/y za: Przyjmowanie, rejestrację i koordynowanie zamówień; Inicjowanie kodów produktów na zamówienie (SAP); Stała obsługa sieci dystrybucji; Ogólne czynności administracyjne w biurze Bespoke Solutions; Ogólne wsparcie zespołu projektowego i technicznego....
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gryfice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie i koordynacja zamówień, Tworzenie kodów produktów (SAP), Bieżąca obsługa dystrybucji, Działania administracyjne, Wsparcie dla zespołów projektowych i technicznych.
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie i koordynacja zamówień, Tworzenie kodów produktów (SAP), Bieżąca obsługa dystrybucji, Działania administracyjne, Wsparcie dla zespołów projektowych i technicznych.
  • Starszy Referent / Specjalista

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej   Warszawa, Żoliborz    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Monitorowanie i weryfikacja cen usług medycznych WIML. Monitorowanie i aktualizacja cennika usług komercyjnych WIML. Gromadzenie, kompletowanie i przechowywanie materiałów i dokumentacji dotyczącej prowadzonych spraw. Weryfikacja faktur za zrealizowane świadczenia zgodnie z zawartymi umowami...
  • Asystentka / Asystent Działu Fakturowania

    Lava Group S.C   Warszawa, Ursynów    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat   27,70 - 28,00 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    praca w systemie RAKS; współpracę z innymi działami firmy; sprawdzanie wpłat, kontrola rozliczeń z klientami; wysyłanie i wystawianie faktur; archiwizacja dokumentacji; sporządzanie raportów;
  • Specjalista ds. magazynowych

    Gestamp Polska Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Kwiatkowskiego 3    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Magazyn części zamiennych (Dział Zakupów) Obowiązki: Zapewnienie płynnego przepływu części przez magazyn; Przyjmowanie i wydawanie towaru, Optymalizowanie oraz usprawnianie procesów magazynowych; Przygotowywanie ofert, negocjacje z dostawcami, optymalizacja cen; Codzienny kontakt z...
  • Specjalista ds. Fakturowania

    Koksownia Częstochowa Nowa Sp. z o.o.   Częstochowa, ul. Odlewników 20    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    wystawianie faktur sprzedaży, not obciążeniowych, faktur korygujących, kompensat, not korygujących, prowadzenie rejestru kontrahentów, monitorowanie obiegu dokumentów, sporządzanie rejestrów i raportów, stały kontakt z działem sprzedaży i logistyki w zakresie wyjaśniania...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji

    KGL S.A.   Klaudyn    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...