- Ogłoszenie nr: 181247
- Data ukazania się ogłoszenia: 21 maja 2016 r.
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kwidzynie
- Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- referent
- do spraw organizacyjnych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- 82-500 Kwidzyn, ul. Sportowa 3
Miejsce wykonywania pracy:
- Kwidzyn
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie spraw organizacyjnych, w tym kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego
- przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej
- organizowanie narad i odpraw z udziałem komendanta powiatowego
- prowadzenie spraw związanych z obiegiem dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną
- realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy
- obsługa urządzeń biurowych
- kontakt z urzędami i instytucjami
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca o charakterze administracyjno-biurowym w systemie codziennym w dni robocze od 7.30 - 15.30 w siedzibie tut. komendy. Możliwe wyjazdy służbowe w ramach narad szkoleniowych.
Miejsce pracy zlokalizowane na piętrze. Obiekt nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (brak podestów i wind). Praca przy monitorze ekranowym powyżej czterech godzin dziennie. Stanowisko pracy wyposażone w: zestaw komputerowy z urządzeniami peryferyjnymi, niszczarkę i inne biurowo-administracyjne. Praca siedząca przy oświetleniu sztucznym i naturalnym.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 5 miesięcy stażu pracy na stanowiskach administracyjnych w Państwowej Straży Pożarnej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie
- korzystanie z pełni praw publicznych
- niekaralność za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe
- uregulowany stosunek do służby wojskowej (dot. mężczyzn)
- znajomość przepisów: ustawa o Państwowej Straży Pożarnej, Kodeks Postępowania Administracyjnego, Ustawa o Służbie Cywilnej wraz z aktami wykonawczymi
- dobra znajomość obsługi komputera (m. in. pakiet Office) i urządzeń biurowych
- zdolność analitycznego myślenia i formułowania wniosków, samodzielność, obowiązkowość
- umiejętność redagowania pism urzędowych
- znajomo zasad obiegu dokumentów w administracji
- prawo jazdy kat. B
- doświadczenie na stanowisku związanym z realizacją spraw organizacyjnych w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej
- rzetelność, odpowiedzialność, dokładność
- umiejętność działania pod presją czasu
- komunikatywność, kultura osobista
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów