Result Media to zespół specjalistów z branży marketingu on line, posiadających wieloletnie doświadczenie w obsłudze Internetowych kampanii reklamowych. Jest częścią grupy mediowej Knowledgehub, skupiającej w swoim portfelu ponad 20 spółek związanych z marketingiem internetowym (m.in. Inifinity media, Mint media, Bid Lab, NapoleonCat, Data Exchanger, MyLed, Uxeria, Click Republic).
Już teraz możesz dołączyć do profesjonalnego zespołu Result Media, certyfikowanej agencji Google Partners Premier, laureata konkursów i programów organizowanych przez Google.
Result Media to spółka oferująca swoim klientom zaawansowane kampanie internetowe realizujące najtrudniejsze cele marketingowe.
Rozpoczynamy proces rekrutacyjny na stanowisko:
- Planowanie, realizacja, optymalizacja i raportowanie kampanii reklamowych w Google AdWords / Double Click Search,
- Przygotowywanie raportów analitycznych,
- Prowadzenie, monitorowanie kampanii w innych systemach reklamowych niż Google AdWords.
Pracę w najdynamiczniej rozwijającej się agencji SEM w Polsce, która obecnie jako jedyna posiada wszystkie specjalizacje Google oraz certyfikat klasy premium. Dzięki bezpośredniej współpracy z Google oraz zespołowi złożonemu z najlepszych profesjonalistów z branży reklamy internetowej oraz synergii pozostałych spółek z portfela Knowledgehub, zapewnimy Ci:
- pewny rozwój, szkolenia w Google, udział w konferencjach branżowych, dostęp do najnowszych technologii w dziedzinie reklamy Internetowej,
- duży przekrój ciekawych i rozwojowych projektów,
- unikalną wiedzę - dowiesz się jak wykorzystać mix mediów online (SEM, SEO, Afiliacja, display, mailing, RTB) oraz analitykę Internetową, aby kampanie Internetowe przynosiły klientom wymierne efekty.
- 3 letnie doświadczenie w realizowaniu kampanii w Google AdWords,
- bardzo dobra znajomość Google Analytics,
- dobra obsługa narzędzia Google Tag Manager,
- wiedza o rynku reklamy Internetowej,
- Uzyskanie pełnej certyfikacji Google AdWords + Google Analytics,
- biegła znajomość Excel’a,
- znajomość zagadnień związanych z SEO,
- podstawowa znajomości języka HTML, Java Script,
- znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym,
- zdolność analitycznego myślenia i pracy z liczbami,
- zaangażowanie w realizowane projekty.