Naszym Klientem jest międzynarodowa firma z branży motoryzacyjnej.
Specjalista ds. Obsługi Klienta (Dział Jakości)
Miejsce pracy: Gliwice
Nr Ref.: 3542/2017/PR
Nr Ref.: 3542/2017/PR
Zadania:
- obsługa klienta zewnętrznego oraz wewnętrznego w zakresie jakości,
- analiza zwrotów od klienta: reklamacyjnych i gwarancyjnych,
- uczestnictwo w audytach klienta oraz w audytach wewnętrznych,
- koordynacja działań poreklamacyjnych oraz poaudytowych,
- tworzenie planów kontroli
- przygotowywanie dokumentacji PPAP,
- nadzór nad jakością wyrobu na etapie wdrażania, produkcji masowej oraz doskonalenie bieżących procesów produkcji.
Wymagania:
- biegła znajomość języka angielskiego,
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
- wiedza na temat standardów jakości w branży motoryzacyjnej (8D, SPC, Six-Sigma),
- prawo jazdy kategorii B,
- gotowość do częstych wyjazdów służbowych (maksymalnie 1 raz w miesiącu na terenie Europy).
Oferujemy:
- możliwość ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji w międzynarodowej korporacji,
- rozbudowany system szkoleń, w tym kursy językowe,
- kontakt z najnowszymi technologiami branży automotive,
- dodatkowe bonusy, m.in. prywatna opieka medyczna, premie, paczki świąteczne,
- stabilne zatrudnienie.
Posiadamy certyfikat na prowadzenie działalności w zakresie agencji zatrudnienia - wpis pod numerem 14300.
Horyzont Doradztwo Personalne Sp. z o.o.
ul. Zwycięstwa 16/18/16
44-100 Gliwice
tel 032 775 57 12
www.horyzont.pl