Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Praca Stała
Miejsce pracy: Kostrzyn nad Odrą
Nr Ref.: OKN/062/GW
Zadania:
- Obsługa Klientów niemieckojęzycznych (połączenia przychodzące + e-mail),
- Rejestrowanie przyjmowanych zgłoszeń w systemie,
- Informowanie Klientów na temat produktów / usług oraz wsparcie w rozwiązywaniu problemów technicznych.
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego,
- Umiejętność obsług komputera,
- Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne,
- Chęć nawiązania długofalowej współpracy,
- Mile widziane doświadczenie w obszarze obsługi klienta.
Oferta:
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Umowa o pracę,
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia,
- Przyjazna atmosfera,
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji zwodowych oraz językowych,
- Możliwe dofinansowanie do dojazdów.
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.