Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej
korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa
personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce
działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50
lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland
znalazło ponad 60 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją
Zatrudnienia nr 364.
Specjalista ds. Obsługi Klienta z jęz. angielskim
Miejsce pracy: małopolskie/ Niepołomice
Nr Ref.: OK\05\2016\KRO
Osoba odpowiedzialna będzie za:
- Obsługę Klienta w zakresie nowych uruchomień
- Opracowanie dokumentacji niezbędnej do zatwierdzenia wyrobu u Klienta
- Udział w planowaniu i realizacji projektów
- Analizowanie zapytań ofertowych i opracowywanie ofert i dokumentacji wymaganych przez Klienta
- Wykonywanie dodatkowych poleceń przełożonego
- Koordynację i nadzór nad realizacją poszczególnych zleceń produkcyjnych na wszystkich etapach (od przygotowania zlecenia, przez monitorowanie jego wykonania, po wysyłkę do Klienta oraz obsługę reklamacji)
- Utrzymywanie stałej, długoterminowej współpracy z Klientami biznesowymi.
Od Kandydatów oczekujemy:
- BARDZO DOBREJ ZNAJOMOŚCI JĘZYKA ANGIELSKIEGO
- Mile widziana znajomość języka niemieckiego
- Rozumienia aspektów technicznych, umiejętność czytania dokumentacji technicznej
- Doświadczenie w pracy z Klientem – mile widziane
- Umiejętności pracy w zespole,
- Umiejętności obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
- Doskonałych zdolności organizacyjnych oraz dużego poczucia odpowiedzialności za powierzone zadania,
- Elastyczności w działaniu, odporności na stres i dyspozycyjności,
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Pracę w przyjaznych warunkach
- Dynamiczną, bogatą w wyzwania pracę w miłej atmosferze,
- Różnorodne i ciekawe obowiązki, samodzielność,
- Możliwość rozwoju i nauki
- Pracę w najwyższych standardach obsługi Klienta.