Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Lubin
Nr ref.: NN/02/2017
Nationale-Nederlanden działa w Polsce od 2 sierpnia 1994 roku. Jesteśmy w czołówce ubezpieczycieli zabezpieczających przyszłość finansową ponad pół miliona Klientów oraz ich bliskich. Inicjujemy działania, których celem jest kształtowanie pozytywnych nawyków wpływających na poprawę jakości ludzkiego życia.
Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta Nationale-Nederlanden będziesz:
- odpowiedzialny za sprzedaż produktów firmy wśród Klientów indywidualnych oraz firmowych
- realizował nowe standardy sprzedaży oparte na precyzyjnym badaniu potrzeb klienta
- docierał do nowych Klientów oraz współpracował nad pozyskanym portfelem Klientów
- przygotowywał oferty dla Klientów
- realizował wyznaczone cele sprzedażowe
Czego potrzebujesz, aby aktywować nowe wyzwania:
- doświadczenia w sprzedaży i/lub obsłudze Klienta
- bardzo dobrze rozwiniętych zdolności komunikacyjnych, otwartości, zaangażowania
- zainteresowania tematyką finansową, bankową
- bardzo dobrej organizacji pracy, swobody w działaniu
- odporności na stres, umiejętności pracy pod wpływem stresu
Co aktywujesz, dołączając do zespołu Nationale-Nederlanden:
- pracę w stabilnej instytucji finansowej o ugruntowanej pozycji na rynku
- atrakcyjne i konkurencyjne wynagrodzenie - część stałą 2500 zł brutto + prowizje
- profesjonalne szkolenie, na którym nauczymy Cię pozyskiwania klientów, profesjonalnego badania ich potrzeb oraz sprzedaży produktów ubezpieczeniowych
- bogaty pakiet benefitów od początku współpracy
- wsparcie Menedżera, który uczyni Cię profesjonalistą na rynku ubezpieczeń
- szansę na rozwój i realizację celów zawodowych (dla najlepszych stanowiska menedżerskie)