W związku z bardzo dynamicznym rozwojem
Open Finance aktualnie poszukuje kandydatów
na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Lublin
Zadania i obowiązki:
- Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klienta i umożliwienie kontaktu z doradcą finansowym,
- Budowanie właściwych relacji i kontaktów z klientami,
- Informowanie klienta o bieżącej ofercie i produktach.
Wymagania i umiejętności:
- Otwartość na nowe wyzwania i odporność na stres,
- Determinacja w realizacji celów,
- Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi,
- Pozytywne nastawienie do pracy,
- Wysoka orientacja na potrzeby klienta,
- Zaangażowanie, nastawienie na sukces.
Wartością firmy są ludzie, dlatego Naszym pracownikom oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + wysokie prowizje + rozbudowany system motywacyjny (nagrody finansowe i rzeczowe)
Zdajmy sobie sprawę z tego, że w dzisiejszych czasach sama wypłata to za mało. Z tego powodu poza wynagrodzeniem podstawowym, przygotowaliśmy szeroki wachlarz konkursów i bonusów, które dodatkowo zmotywują Cię do pracy i zwiększą Twoje wynagrodzenie. - Możliwość rozwoju zawodowego w ogólnopolskiej instytucji finansowej
- Profesjonalne szkolenia
- Cykliczne profesjonalne, warsztaty coaching, szkolenia ze specjalistami z branży finansowej możliwość udziału w programach szkoleniowych (Akademia Finansów) umożliwiających awans w strukturach grupy Getin Holding
Pracując w naszej firmie, masz możliwość wzięcia udziału w prestiżowym szkoleniu „Akademia Finansów” oraz wielu innych programach szkoleniowych, kończących się certyfikatami, które będziesz mógł wykorzystać w dalszej karierze zawodowej w strukturach naszego holdingu i innych firmach. - Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie z możliwością przejścia na umowę o pracę.
- Przyjazną, partnerską atmosferę pracy
Wiemy, ze wartością firmy są Nasi pracownicy, dlatego dokładamy wielu starań, abyś każdy dzień w pracy spędzał z uśmiechem na twarzy.