Grupa Kapitałowa ENERGA, zajmująca się wytwarzaniem, dystrybucją, sprzedażą i obrotem energii elektrycznej i cieplnej oraz gazu, działająca w północnej i środkowej części kraju, dla jednej ze swoich Spółek poszukuje kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klientów
Energa Obrót S.A.
Komórka organizacyjna: Wydział Sprzedaży Stacjonarnej Reg. Centrum
Miejsce pracy: Toruń
Numer referencyjny: ZZL/WORP/2017/0135
Oczekiwania wobec kandydatów:
- wykształcenie średnie,
- 2-3 letnie doświadczenie w zakresie sprzedaży i obsługi klienta biznesowego,
- doświadczenie w sprzedaży telefonicznej będzie dodatkowym atutem,
- znajomość produktów z sektora energii elektrycznej i/lub gazu,
- znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności Ms Excel,
- znajomość zasad pracy w środowiskach CRM,
- wysoka orientacja i determinacja w realizacji nałożonych celów,
- dokładność, rzetelność, odpowiedzialność,
- umiejętność współpracy w zespole,
- komunikatywność,
- samodzielność i kreatywność w podejściu do realizacji zadań,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- prawo jazdy kat. B.
Zakres obowiązków:
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów w zakresie sprzedaży energii elektrycznej i gazu ziemnego,
- budowanie bazy klientów,
- obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami,
- bieżące raportowanie realizowanych działań i sprzedaży.