4Life Direct ma swoje korzenie w południowej Afryce, USA I Australii, gdzie oferuje swoje ubezpieczenia ponad 20 lat, teraz nasza działalność rozszerzona jest o Polskę i Węgry, gdzie oferujemy nasze produkty od 5 lat. Od tamtego czasu nasze ubezpieczenia wybrało już ponad 2 miliony klientów. Obecnie mamy biura w Warszawie, Budapeszcie, Pradze, Londynie i Południowej Afryce.
GŁÓWNE ZADANIA I OBOWIĄZKI:
- Sprzedaż produktów ubezpieczeniowych w systemie direct;
- Udzielanie adekwatnych informacji klientom;
- Zarządzanie bazą danych;
- Współpraca z innymi działami firmy;
- Realizacja celów sprzedażowych;
- Spełnianie standardów jakości obsługi klienta;
- Zdolności efektywnego badania potrzeb klienta oraz doświadczenia w telefonicznej prezentacji produktów;
- Umiejętności nawiązywania relacji z klientem;
- Doświadczenia w branży call centre lub obsłudze klienta;
- Niekaralności;
- Nie musisz zakładać własnej działalności gospodarczej;
- Zyskujesz stabilne zatrudnienie z możliwością rozwoju zawodowego;
- Zdobywasz doświadczenie w najlepszym Call Centre w Europie i na świecie w 2012 i 2013 roku;
- Podnosisz swoje kompetencje przez specjalnie zaprojektowany program szkoleniowy zakończony uzyskaniem licencji KNF;
- Zyskujesz możliwość rozwoju zawodowego i finansowego;
- Otrzymujesz stałe indywidualne wsparcie ze strony przełożonych w atmosferze współpracy i partnerstwa;
Poznaj
4Life Direct sp. z o.o.
Jesteśmy agencją ubezpieczeniową, istniejemy na rynku polskim od 2009 roku i pośredniczymy w sprzedaży prostych i przystępnych cenowo ubezpieczeń na życie. Od 2020 roku współpracujemy z Towarzystwem Ubezpieczeniowym Generali Życie S. A. Polski oddział ma swoje biuro w Warszawie przy ul. Chmielnej 132/134.
W ciągu ostatnich lat wypracowaliśmy unikalny model biznesowy, wyróżniający się wyjątkową strategią kontaktu z Klientem. Pomagamy zainteresowanym osobom uzyskiwać potrzebne informacje i podejmować przemyślane decyzje przy wyborze ubezpieczeń na życie. Cały proces zakupu ubezpieczenia przebiega zdalnie, a Klient może się ubezpieczyć bez wychodzenia z domu. Zaufanie i satysfakcja Klientów są dla nas najważniejsze