Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    1 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik Zespołu Call Center Warszawa
Specjalista ds. Współpracy z Zewnętrznymi Call Center

Specjalista ds. Współpracy z Zewnętrznymi Call Center

ITI Neovision S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
2990 dni temu

Platforma cyfrowa nc+, powstała w wyniku połączenia dwóch wiodących dostawców telewizyjnych: CYFRY+ i platformy n, łączy w sobie najbogatszą ofertę programową z najbardziej zaawansowaną i przyjazną technologią

Dział Zarządzania Relacjami z Zewnętrznymi Call Center szuka kandydatów na stanowisko:


Specjalista ds. Współpracy z Zewnętrznymi Call Center

Miejsce pracy: Warszawa, Polska

 

Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za:
  • Komunikację z zewnętrznymi Call Center, realizującymi projekty nc+
  • Monitoring jakości realizowanych projektów
  • Wsparcie merytoryczne
  • Realizację założonych celów
  • Raportowanie i analizę danych
Nasze oczekiwania:
  • Doświadczenie w realizacji podobnych projektów/zadań w branży Call Center
  • Zdolność analitycznego myślenia
  • Umiejętność pracy wielowątkowej oraz pod presją czasu
  • Praktyczna znajomość technik sprzedaży i telefonicznej obsługi Klienta
  • Komunikatywność, kreatywność i asertywność
  • Samodzielność w działaniu
  • Wysoka kultura osobista
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w tym Excel i Access)
  • Dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów na terenie Polski
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji i rozwoju w strukturach firmy
  • Nowe i cenne doświadczenie zawodowe
  • Prywatną opiekę medyczna, kartę MultiSport oraz dostęp do oferty programowej nc+
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ITI Neovision S.A. z siedzibą w Warszawie, przy al. Sikorskiego 9 w bazie kandydatów do pracy w ITI Neovision S.A. i przechowywanie przez okres minimum 2 lat od daty ich otrzymania na potrzeby procesów rekrutacyjnych w ITI Neovision S.A.”.
Informujemy, że dane będą przetwarzane przez ITI Neovision S.A. z siedzibą w Warszawie, przy al. Sikorskiego 9 w celu i zakresie potrzebnym do rekrutacji prowadzonych w ITI Neovision S.A.. Mają Państwo prawo do wglądu w treść Państwa danych i ich usuwania oraz poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne.

Więcej informacji na temat nowej platformy cyfrowej szukaj na stronie: www.ncplus.pl
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    1 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...