W Arche Consulting koncentrujemy się na połączeniu innowacyjnego podejścia do realizacji projektów rekrutacyjnych oraz profesjonalnego kontaktu z Klientami i Kandydatami. Połączenie zdobytego przez nas doświadczenia oraz pasji, z jaką skupiamy się na działaniu, pozwala nam na skuteczne wsparcie Firm w poszukiwaniu pracowników oraz pomoc Kandydatom w znalezieniu dobrej pracy.
Specjalista ds. Zakupów
Miejsce pracy: Oświęcim
Nr ref.: SDZ/KP
Zadania:
- tworzenie, zawieranie i negocjowanie umów,
- negocjowanie, zawieranie umów i kontraktów, kontrola ich realizacji oraz rozwiązywanie bieżących problemów,
- analiza rynku, poszukiwanie nowych dostawców,
- współpraca z Klientem wewnętrznym w zakresie zakupów indirect oraz nowych inwestycji,
- optymalizacja procesów zakupowych,
- wybór najbardziej korzystnych ofert dostawców pod względem kosztowym i merytorycznym,
- przygotowywanie prawidłowej dokumentacji zakupowej,
- ocena dostawców zgodnie z procedurą firmy,
- przygotowywanie raportów, analiz, prezentacji związanych z prowadzonymi procesami zakupowymi.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (preferowane techniczne lub ekonomiczne),
- doświadczenie w pracy na pokrewnym stanowisku (preferowane w firmie produkcyjnej),
- mile widziane doświadczenie w procesach inwestycyjnych (EPC, EPCM),
- zaawansowana znajomość języka angielskiego,
- odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,
- wysoko rozwinięte zdolności negocjacyjne, organizacyjne i interpersonalne.
Firma oferuje:
- samodzielność na stanowisku pracy,
- dobrą atmosferę pracy,
- możliwość rozwoju zawodowego przez udział w nowych projektach,
- podnoszenie kompetencji przez udział w szkoleniach, konferencjach branżowych, kursach językowych, kursach e-learningowych etc.