• Odpowiadanie na zapytania Klientów związane z zamówieniami;
• Koordynacja procesu realizacji zamówienia;
• Stały kontakt telefoniczny i mailowy z Klientem;
• Zajmowanie się reklamacjami Klientów;
• Zarządzanie poziomem stanów magazynowych wyrobów gotowych;
• Analizowanie prognoz Klientów;
• Przygotowywanie raportów na potrzeby wewnętrzne organizacji oraz dla Klientów.
• Wykształcenie średnie lub wyższe;
• Mile widziane 1-2 lata doświadczenia w pracy w dziale obsługi Klienta w międzynarodowej firmie;
• Znajomość języka niemieckiego na poziomie zapewniającym swobodną komunikację;
• Umiejętność obsługi MS Office;
• Mile widziane doświadczenie w pracy w systemie SAP;
• Odporność na stres;
• Dobra organizacja pracy;
• Odpowiedzialność, wysoka kultura osobista.
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
• Atrakcyjne wynagrodzenie;
• Praca w okolicach Warszawy;
• Bezpłatny dojazd do miejsca pracy z Metra Wilanowska;
• Praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.