do Sitel Polska! Szukamy
właśnie Ciebie!
Jesteśmy międzynarodową firmą działająca w sektorze BPO. Należymy do grupy Acticall.
Szukamy kandydatów i kandydatek na stanowisko:
Na tym stanowisku będziesz monitorować jakość rozmów specjalistów ds.obsługi klienta z użytkownikami sprzętu TV. Będziesz udzielać feedbacku na temat jakości przeprowadzonych rozmów oraz prowadzić szkolenia doskonalące w tym zakresie. Praca w języku niemieckim.
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie
- Zainteresowanie zagadnieniami technicznymi
- Doświadczenie w pracy w obszarze CC
- Umiejętność zarządzania projektami i podejmowania decyzji
- Komunikatywność, otwartość na ludzi, wysoka kultura osobista, zorientowanie na pracę w zespole
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Dofinansowanie do relokacji
- Prywatną opiekę medyczną, bony świąteczne
- Program poleceń pracowniczych
- Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
Poznaj
Foundever
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.