Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista w Biurze Dyrektora Generalnego

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
2878 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 181346
  • Data ukazania się ogłoszenia: 25 maja 2016 r.

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw pracowniczych
  • w Biurze Dyrektora Generalnego

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
    Al. Ujazdowskie 1/3
    00-583 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie spraw pracowniczych związanych z nawiązaniem, trwaniem, zmianą i ustaniem stosunków pracy oraz innych wynikających ze stosunku pracy, w tym m.in. ustalanie składników wynagrodzenia i innych świadczeń płacowych, wystawianie świadectw pracy, ewidencjonowanie czasu pracy i absencji na podstawie list obecności pracowników, prowadzenie akt osobowych, spraw emerytalno-rentowych
  • przygotowywanie informacji i zestawień analitycznych na podstawie danych zgromadzonych w systemie kadrowo-płacowym, danych na potrzeby statystyki i sprawozdawczości, kontroli prowadzonych w obszarze spraw kadrowych oraz wniosków w ramach dostępu do informacji publicznej, sporządzanie sprawozdań w zakresie kadrowym
  • przygotowywanie notatek kadrowych, zaświadczeń dotyczących zatrudnienia lub przebiegu służby, opinii i analiz w zakresie obowiązków i uprawnień stron stosunków pracy i stosunków służbowych, projektów decyzji i rozstrzygnięć dotyczących prowadzonych spraw, sprawozdań, wykazów, a także komunikatów i powiadomień w formie pisemnej, elektronicznej, telefonicznej
  • przekazywanie do ZUS, za pomocą programu „Płatnik”, dokumentów ubezpieczeniowych pracowników i członków ich rodzin oraz zmian danych osób ubezpieczonych
  • załatwianie spraw ze stosunków pracy byłych pracowników KPRM i b. URM oraz ze stosunków służbowych osób w przeszłości realizujących zadania lub pełniących służbę w KPRM i b. URM

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • • Stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych.
    • Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem.
    • Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej.
    • Obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę.
    • Czas pracy zgodnie z ustawą o służbie cywilnej.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 i jest budynkiem wielokondygnacyjnym, wyposażonym w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zainstalowane są również w budynku 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące windą umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby niepełnosprawne mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą niepełnosprawną.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • powyżej 6 miesięcy w administracji publicznej
    • znajomość prawa pracy i ustawy o służbie cywilnej
    • znajomość przepisów dot. ochrony danych osobowych
    • znajomość Ms Excel na poziomie zaawansowanym
    • znajomość przepisów dot. dostępu do informacji publicznej
    • komunikatywność
    • umiejętność pracy pod presją czasu
    • umiejętność pracy w zespole
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie prawnicze lub administracyjne lub ekonomiczne lub studia podyplomowe w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi lub prawa pracy
  • powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w komórce kadrowej
  • przeszkolenie z zakresu ochrony danych osobowych
  • przeszkolenie z zakresu udostępniania informacji publicznej
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty