Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Specjalista w Wydziale Komunikacji Społecznej w Biurze Promocji i Mediów

Specjalista w Wydziale Komunikacji Społecznej w Biurze Promocji i Mediów

Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3177 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 171768
  • Data ukazania się ogłoszenia: 31 lipca 2015 r.

Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw informacji
  • w Wydziale Komunikacji Społecznej w Biurze Promocji i Mediów

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • ­przygotowywanie projektów odpowiedzi na zapytania mediów, organizowanie rozmów dziennikarzy z Członkami Kierownictwa bądź pracownikami resortu,
  • ­sporządzanie Przeglądu prasy lub innych wymaganych przez przełożonych zestawień oraz informacji z mediów, umieszczanie ich w programie Lotus Notes lub rozsyłanie mailowo według zadanych list mailingowych, przygotowywanie wydruków zestawień,
  • ­­tworzenie i aktualizowanie informacji o działalności MPiPS i umieszczanie ich na stronach internetowych MPiPS,
  • ­współpraca z Centrum Informacyjnym Rządu (CIR) i organami administracji publicznej oraz pośredniczenie w udzielaniu odpowiedzi na pytania dziennikarzy,
  • ­­redagowanie i aktualizacja informacji dla mediów na temat prac Urzędu.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Budynek przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 jest dostępny i dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
    Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiająca poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się trzy windy i jedna platforma transportowa, które umożliwiają wjazd osobie na wózku inwalidzkim, oraz łazienki dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
    W budynku nie występują uciążliwe, szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w public relations lub komunikacji społecznej lub dziennikarstwie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • ­komunikatywna znajomość języka angielskiego (co najmniej na poziomie B1),
    • ­znajomość zagadnień z zakresu zabezpieczenia społecznego, pracy, rodziny,
    • ­znajomość prawa prasowego oraz zasad dostępu do informacji publicznej,
    • ­wiedza z zakresu public relations,
    • ­znajomość zasad komunikacji społecznej,
    • ­znajomość ustawy o służbie cywilnej,
    • ­znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
    • ­znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
    • ­umiejętność redagowania informacji,
    • ­komunikatywność,
    • ­umiejętność obsługi komputera: MS Office.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty