- Ogłoszenie nr: 165475
- Data ukazania się ogłoszenia: 19 grudnia 2014 r.
Komenda Miejska Policji w Łodzi
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw obsługi archiwum/składnicy akt oraz do obsługi kancelaryjno biurowej I Komisariatu Policji Komendy Miejskiej Policji w Łodzi
- w Zespole Prezydialnym I Komisariatu Policji KMP w Łodzi
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Miejska Policji w Łodzi
ul. Sienkiewicza 28/30
90-114
Miejsce wykonywania pracy:
- Łódź
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- pobieranie dokumentacji archiwalnej jawnej i niejawnej do składnicy akt I Komisariatu Policji KMP w Łodzi
- prowadzenie ewidencji akt wypożyczonych ze składnicy akt I Komisariatu Policji KMP w Łodzi oraz wypożyczanie materiałów znajdujących się w niej
- prowadzenie rejestru akt głównych, spisów akt głównych, spisów akt przekazanych, protkołów brakowania oraz ewidencji akt zagubionych
- przygotowywanie do brakowania dokumentacji archiwalnej będącej w ewidencji I Komisariatu Policji KMP w Łodzi
- prowadzenie podręcznego magazynu druków i artykułów piśmiennych oraz składanie zamówien do Wydziału GMT, zarządzanie ewidencją środków trwałych i przekazywanie przydzielonego sprzętu właściwym ogniwom
- sprawdzanie prawidłowości zakwalifikowania akt do odpowiedniej kategorii archiwalnej
- monitorowanie temperatury i wilotności powietrza w pomieszczeniach archiwum
- zapewnianie właściwego obiegu korespondencji wpływającej do komisariatu, poprzez ewidencję w dziennikach korespondencyjnych i podawczych, ze szczeólnym uwzględnieniem zasad przesprzegania tajemnicy służbowej i państwowej
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca w siedzibie urzędu, umiarkowany wysiłek fizyczny, praca w składnicy akt
praca przy monitorze ekranowym
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- komunikatywność
- doświadczenie w administracji lub w danym obszarze
- umiejętność dobrej organizacji pracy
- umiejętność obsługi komputera
- umiejętność pracy w zespole
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów