Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik archiwum

    Instytut Hematologii i Transfuzjologii   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa rotomatu, Archiwizacja kart pacjentów, Wkładanie wyników badań do kart pacjentów, Przygotowywanie kart pacjentów dla lekarzy, Dbanie o porządek w archiwum, Dbanie o terminowy przegląd rotomatu.
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji

    KGL S.A.   Klaudyn    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...
  • Specjalista ds. administracyjnych w Dziekanacie

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Zakres obowiązków: Administrowanie i obsługa procesu dydaktycznego; Kompleksowa obsługa studentów i wykładowców; Opracowywanie decyzji administracyjnych; Prowadzenie rejestrów dokumentów; Obsługa uczelnianego systemu komputerowego (USOS); Przygotowywanie raportów, zestawień; Archiwizacja...
  • Referent ds. organizacyjno-administracyjnych i archiwum Referat Organizacyjno-Administracyjny

    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi   Łódź, ul. Warecka 3    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Czym będziesz się zajmować: Przyjmowanie i ewidencjonowanie materiałów przeznaczonych do archiwizowania; Porządkowanie, zabezpieczanie i udostępnianie zasobów gromadzonych w archiwum; Wprowadzanie danych do informatycznej bazy danych; Przygotowywanie korespondencji oraz jej wysyłanie;...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdynia Archiwista Gdynia
Starszy archiwista w sekcji nadzoru archiwalnego

Starszy archiwista w sekcji nadzoru archiwalnego

Archiwum Marynarki Wojennej w Gdyni
Gdynia
praca stacjonarna
3403 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 165176
  • Data ukazania się ogłoszenia: 09 grudnia 2014 r.

Archiwum Marynarki Wojennej w Gdyni

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • starszy archiwista
  • w sekcji nadzoru archiwalnego

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Gdynia
    Archiwum Marynarki Wojennej
    ul Dickmana
    81-103 Gdynia

Miejsce wykonywania pracy:

  • Gdynia

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • uczestniczenie w analizach opracowywanych Jednolitych Rzeczowych Wykazów Akt;
  • udział w ekspertyzach archiwalnych w nadzorowanych jednostkach organizacyjnych;
  • uczestniczenie w procesie brakowania dokumentacji niearchiwalnej zgromadzonej w nadzorowanych jednostkach organizacyjnych;
  • udział w szkoleniach osób funkcyjnych odpowiedzialnych za proces archiwizacji dokumentacji.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • wystąpienia publiczne;
    wyjazdy służbowe;
    kontakty zewnętrzne z osobami funkcyjnymi nadzorowanych jednostek organizacyjnych w zakresie kształtowania zasobu archiwalnego;
    samodzielność w wykonywaniu zadań;
    stres związany z obsługą klientów.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • praca przy komputerze;
    kurz, mikroustroje występujące w aktach;
    podjazdy na korytarzach;
    brak dostosowania toalet dla osób niepełnosprawnych.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • umiejętność obsługi komputera;
    • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność;
    • dokładność, sumienność;
    • umiejętność samokształcenia oraz łatwość przyswajania nowych zagadnień;
    • znajomość obowiązujących przepisów z zakresu archiwizacji, ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych oraz Kodeksu Postępowania Administracyjnego;
    • zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego umożliwiającego dostęp do informacji niejawnych o klauzuli TAJNE
    • umiejętność redagowania pism.
wymagania dodatkowe
  • staż pracy w archiwistyce minimum 1 rok;
  • ukończenie kursu archiwalnego lub studiów podyplomowych z archiwistyki;
  • znajomość problematyki pracy w kancelarii;
  • znajomość normatywów resortowych (MON) w zakresie pracy biurowej;
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli TAJNE;
  • doświadczenie w pracy kancelaryjnej.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Pracownik archiwum

    Instytut Hematologii i Transfuzjologii   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa rotomatu, Archiwizacja kart pacjentów, Wkładanie wyników badań do kart pacjentów, Przygotowywanie kart pacjentów dla lekarzy, Dbanie o porządek w archiwum, Dbanie o terminowy przegląd rotomatu.
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji

    KGL S.A.   Klaudyn    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...
  • Specjalista ds. administracyjnych w Dziekanacie

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Zakres obowiązków: Administrowanie i obsługa procesu dydaktycznego; Kompleksowa obsługa studentów i wykładowców; Opracowywanie decyzji administracyjnych; Prowadzenie rejestrów dokumentów; Obsługa uczelnianego systemu komputerowego (USOS); Przygotowywanie raportów, zestawień; Archiwizacja...
  • Referent ds. organizacyjno-administracyjnych i archiwum Referat Organizacyjno-Administracyjny

    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi   Łódź, ul. Warecka 3    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Czym będziesz się zajmować: Przyjmowanie i ewidencjonowanie materiałów przeznaczonych do archiwizowania; Porządkowanie, zabezpieczanie i udostępnianie zasobów gromadzonych w archiwum; Wprowadzanie danych do informatycznej bazy danych; Przygotowywanie korespondencji oraz jej wysyłanie;...