- Ogłoszenie nr: 181202
- Data ukazania się ogłoszenia: 20 maja 2016 r.
Komenda Powiatowa Policji w Zgorzelcu
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- w Zespole Kadr i Szkolenia
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji w Zgorzelcu
ul. Boh. II Armii Wojska Polskiego 12 G
59-900 Zgorzelec
Miejsce wykonywania pracy:
- Zgorzelec
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie spraw pracowniczych wynikających ze stosunku pracy oraz służby,
- prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich oraz urlopów kadry kierowniczej, pracowników cywilnych oraz funkcjonariuszy zajmujących samodzielne stanowiska,
- współuczestniczenie w realizacji zadań związanych z naborem kandydatów do pracy i służby w Policji,
- współuczestniczenie przy opracowywaniu meldunków o stanie dyscypliny oraz comiesięcznych meldunków o stanie kadr,
- prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach osobowych pracowników cywilnych,
- sporządzanie meldunków statystycznych, analiz i sprawozdań.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca wymaga szczególnej koncentracji,
praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami budynku (brak wind i podjazdów),
praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk.
praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, przy sztucznym i naturalnym oświetleniu,
obsługa sprzętu teleinformatycznego oraz urządzeń biurowych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji państwowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów prawa pracy, Ustawy o Policji, Ustawy o Służbie Cywilnej i Kodeksu Postepowania Administracyjnego oraz Ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego,
- biegła umiejętność obsługi komputera,
- znajomość technik pracy biurowej, w tym obsługa urządzeń biurowych,
- uregulowany stosunek do służby wojskowej (dotyczy mężczyzn),
- samodzielność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- umiejętność realizacji zadań pod presją czasu,
- umiejętności oceniania i analizowania,
- kultura osobista.
- 1 rok doświadczenia zawodowego w komórce kadrowej
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów