Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Magazynowych

    Interhandler Sp. z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Zadania: Sporządzanie oraz weryfikacja dokumentacji magazynowej Wprowadzanie danych do systemu oraz kontrola ich poprawności Obsługa korespondencji Współpraca z działem Księgowości, Logistyki oraz działami Sprzedaży Kontakty z dostawcami (dot. dokumentacji) Przygotowywanie zleceń i...
  • Pracownik Administracyjny

    KLIMAT SOLEC Sp. z o.o.   Solec Kujawski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    2 dni
    Zadania na stanowisku: zapewnienie sprawnego funkcjonowania pracy działu, współpraca z dostawcami i firmami zewnętrznymi, dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   kujawsko-pomorskie    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Referent / Specjalista w Dziale Spraw Pracowniczych CM

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Główne obowiązki: pełna obsługa kadrowa ok. 300 pracowników, rozliczanie czasu pracy, rzetelne prowadzenie akt osobowych i dokumentacji związanej z rozliczeniem czasu pracy. Wymagania konieczne: wykształcenie średnie lub wyższe, doświadczenie zawodowe w przypadku ubiegania się o...
  • Starszy Referent / Specjalista

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej   Warszawa, Żoliborz    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Monitorowanie i weryfikacja cen usług medycznych WIML. Monitorowanie i aktualizacja cennika usług komercyjnych WIML. Gromadzenie, kompletowanie i przechowywanie materiałów i dokumentacji dotyczącej prowadzonych spraw. Weryfikacja faktur za zrealizowane świadczenia zgodnie z zawartymi umowami...
  • Pracownik ds. przygotowania i realizacji projektów - administracja biura budowy

    PGNiG Technologie S.A.   Krosno    praca mobilna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa na zastępstwo  pełny etat
    1 godz.
    Miejsce pracy: Krosno - woj. podkarpackie do czerwca 2024 r. / budowa - woj. dolnośląskie od czerwca 2024 r. (relokacja) Umowa na zastępstwo Opis stanowiska: Bezpośrednia współpraca z Kierownikiem Projektu w działaniach związanych z realizacją projektu; Przygotowywanie zestawień na...
  • Specjalista kontroli państwowej

    Najwyższa Izba Kontroli   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
  • Specjalista ds. administracji

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Długołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Kontrola i uaktualnianie instrukcji i procedur dotyczących procesów; Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych; Przygotowywanie raportów; Prowadzenie dokumentacji związanej z ZSZ i SCA; Nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów zgodnie z...
  • Specjalista ds. administracji

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Piątek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    TWOJA ROLA Realizowanie zadań zgodnie z wyznaczonymi celami dla danego obszaru, raportowanie wskaźników, obsługa systemów informatycznych i aplikacji Klienta. ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Prace administracyjne. Kontakt z klientem. Rejestracja dokumentów w systemie WMS, Weryfikacja dostaw pod...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Pory 78    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby pracowników związane z...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Kujawsko-pomorskie Toruń Referent Toruń
Starszy referent w Wydziale Konsultantów

Starszy referent w Wydziale Konsultantów

Izba Skarbowa w Bydgoszczy
Toruń
praca stacjonarna
3127 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 173488
  • Data ukazania się ogłoszenia: 23 września 2015 r.

Izba Skarbowa w Bydgoszczy

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy referent
  • w Wydziale Konsultantów

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 3

Adres urzędu

    ul. Warmińskiego 18
    85-950 Bydgoszcz

Miejsce wykonywania pracy:

  • Toruń
  • Biuro Krajowej Informacji Podatkowej
    ul. Św. Jakuba 20
    87-100 Toruń

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • udzielanie odpowiedzi na zapytania zainteresowanych kierowane drogą telefoniczną oraz e-mailową w celu pomocy podatnikom w rzetelnym rozliczaniu się z budżetem państwa,
  • monitorowanie wydanych indywidualnych interpretacji w celu wykorzystania w trakcie udzielania informacji telefonicznej, dokształcania i doskonalenia swoich umiejętności oraz ujednolicenia informacji podatkowej,
  • opracowywanie i aktualizacja kart Poradnika Pytań i Odpowiedzi w celu wykorzystania w trakcie udzielania informacji telefonicznej, dokształcania i doskonalenia swoich umiejętności oraz ujednolicania informacji podatkowej,
  • przygotowywanie materiałów edukacyjnych oraz prowadzenie szkoleń wewnętrznych w celu utrwalenia wiedzy merytorycznej,
  • sygnalizowanie rozbieżności interpretacyjnych w zakresie udzielanych odpowiedzi i zgłaszanie ich przełożonemu w celu ujednolicenia stanowiska

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - telefoniczna obsługa klienta zewnętrznego - wytężona eksploatacja głosu i słuchu,
    - stały bezpośredni kontakt telefoniczny z klientem zewnętrznym,
    - dyżury popołudniowe,
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - praca przy obsłudze monitora ekranowego (komputera) powyżej 4 godzin dziennie,
    - praca w ciągłym hałasie utrudniającym koncentrację,
    - budynek nieprzystosowany architektonicznie do poruszania się osób niepełnosprawnych
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące, administracyjne lub ekonomiczne
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość obowiązujących przepisów prawa podatkowego materialnego oraz Ordynacji podatkowej,
    • umiejętność jasnego, precyzyjnego i zwięzłego przekazywania informacji
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne, ekonomiczne lub inne uzupełnione studiami podyplomowymi w akresie prawa podatkowego

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Magazynowych

    Interhandler Sp. z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Zadania: Sporządzanie oraz weryfikacja dokumentacji magazynowej Wprowadzanie danych do systemu oraz kontrola ich poprawności Obsługa korespondencji Współpraca z działem Księgowości, Logistyki oraz działami Sprzedaży Kontakty z dostawcami (dot. dokumentacji) Przygotowywanie zleceń i...
  • Pracownik Administracyjny

    KLIMAT SOLEC Sp. z o.o.   Solec Kujawski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    2 dni
    Zadania na stanowisku: zapewnienie sprawnego funkcjonowania pracy działu, współpraca z dostawcami i firmami zewnętrznymi, dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   kujawsko-pomorskie    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Referent / Specjalista w Dziale Spraw Pracowniczych CM

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Główne obowiązki: pełna obsługa kadrowa ok. 300 pracowników, rozliczanie czasu pracy, rzetelne prowadzenie akt osobowych i dokumentacji związanej z rozliczeniem czasu pracy. Wymagania konieczne: wykształcenie średnie lub wyższe, doświadczenie zawodowe w przypadku ubiegania się o...
  • Starszy Referent / Specjalista

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej   Warszawa, Żoliborz    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Monitorowanie i weryfikacja cen usług medycznych WIML. Monitorowanie i aktualizacja cennika usług komercyjnych WIML. Gromadzenie, kompletowanie i przechowywanie materiałów i dokumentacji dotyczącej prowadzonych spraw. Weryfikacja faktur za zrealizowane świadczenia zgodnie z zawartymi umowami...
  • Pracownik ds. przygotowania i realizacji projektów - administracja biura budowy

    PGNiG Technologie S.A.   Krosno    praca mobilna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa na zastępstwo  pełny etat
    1 godz.
    Miejsce pracy: Krosno - woj. podkarpackie do czerwca 2024 r. / budowa - woj. dolnośląskie od czerwca 2024 r. (relokacja) Umowa na zastępstwo Opis stanowiska: Bezpośrednia współpraca z Kierownikiem Projektu w działaniach związanych z realizacją projektu; Przygotowywanie zestawień na...
  • Specjalista kontroli państwowej

    Najwyższa Izba Kontroli   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
  • Specjalista ds. administracji

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Długołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Kontrola i uaktualnianie instrukcji i procedur dotyczących procesów; Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych; Przygotowywanie raportów; Prowadzenie dokumentacji związanej z ZSZ i SCA; Nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów zgodnie z...
  • Specjalista ds. administracji

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Piątek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    TWOJA ROLA Realizowanie zadań zgodnie z wyznaczonymi celami dla danego obszaru, raportowanie wskaźników, obsługa systemów informatycznych i aplikacji Klienta. ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Prace administracyjne. Kontakt z klientem. Rejestracja dokumentów w systemie WMS, Weryfikacja dostaw pod...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Pory 78    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby pracowników związane z...