- Ogłoszenie nr: 169574
- Data ukazania się ogłoszenia: 15 maja 2015 r.
Komenda Powiatowa Policji w Chojnicach
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw prezydialnych
- w Zespole Prezydialnym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji w Chojnicach
ul. Warszawska 13
89-620 Chojnice
Miejsce wykonywania pracy:
- Chojnice
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- obsługa kancelaryjna Komendanta Powiatowego Policji oraz jego Zastępcy oraz zapewnienie sprawnego obiegu informacji i korespondencji związnej z zakresem zadań Zespołu Prezydialnego
- sporzadzanie projektów aktów wewnetrznego kierowania jednostki oraz ich aktualizacja zgodnie z zasadami techniki prawodawczej
- sprawowanie nadzoru nad prawidłowym obiegiem aktów prawnych jednostki
- udzielanie policjantom oraz pracownikom Policji informacji odnośnie aktualnego stanu i zakresu obowiązujących aktów prawnych
- opracowywanie wykazów obowiązujących aktów prawnych oraz archiwizowanie przepisów, które utraciły moc prawną
- wykonywanie analiz, planów i harmonogramów zleconych przez przełożonego
- koordynowanie działań komórek organizacyjnych w zakresie wdrażania przedsięwzięć zleconych przez kierownictwo jednostki
- planowanie i organizowanie narad, odpraw słuzbowych, spotkań i zadań związanych z obowiązkami Komendanta Powiatowego Policji i jego Zastępcy oraz sprawowanie nadzoru w tym zakresie
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca o charakterze biurowym
Obsługa komputera. Budynek posiada bariery architektoniczne tj. brak wind i pojazdów, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowanych toalet
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- biegła umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office
- umiejętność prawidłowej interpretacji oraz systematyzowania przepisów prawnych
- bardzo dobra znojomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego
- bardzo dobra znajomość Zarządzenia 17 KGP z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie metod i form wykonywania w Policji zadań w zakresie legislacji, ponocy prawnej ( Dz. Urz. KGP z 2014 r. nr 38 ze zm.)
- nieposzlakowana opinia i gotowość poddania się procedurze postępowania sprawdzającego
- wykształcenie wyższe magisterskie
- terminowość i umiejętność sprawnej organizacji pracy
- zdolność analitycznego myślenia
- odporność na stres
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów