Zastępca Dyrektora Działu Obsługi Klienta
Warszawa
Zastępca Dyrektora Działu Obsługi Klienta
Warszawa
Nr Ref.: 1055363
Warszawa
Nr Ref.: 1055363
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Dla naszego Klienta, lidera w sprzedaży urządzeń z branży Consumer Electronics, poszukujemy Kandydatów na stanowisko Zastępcy Dyrektora Działu Obsługi Klienta.
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za zarządzanie działem obsługi klienta w kontekście obsługi posprzedażowej – zarządzanie procesem reklamacji, tworzenie procedur wewnętrznych, jakościową analizę procesów reklamacyjnych. Zastępca Dyrektora Działu Obsługi Klienta odpowiadać będzie ponadto za kontakty z serwisami, ścisłą współpracę z działem logistyki oraz realizację celów KPI.
Zachęcamy do aplikowania Kandydatów z min. 3-letnim doświadczeniem na podobnym stanowisku w branży Retail, z doskonale rozwiniętymi umiejętnościami analitycznymi. Poszukujemy osób zorientowanych na wynik, proaktywnych, samodzielnych, posiadających doświadczenie w zarządzaniu działami obsługi posprzedażowej, o wysokich kompetencjach managerskich.
Oferujemy stabilne zatrudnienie w dużej organizacji, możliwości rozwoju pionowego i dużą samodzielność w podejmowaniu decyzji biznesowych.
hays.pl |