Najnowsze oferty pracy

  • Naczelnik Wydziału kontroli inwestycji

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: kierowanie podległym Wydziałem w celu zapewnienia realizacji wyznaczonych celów, planowanie, organizowanie, nadzorowanie prowadzonych kontroli w Spółce oraz w spółkach zależnych od PKP PLK S.A. w zakresie ich działalności, w tym realizowanych...
  • Naczelnik Wydziału organizacji i obsługi organów Spółki

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: kierowanie podległym Wydziałem w celu zapewnienia realizacji wyznaczonych celów, nadzór nad realizacją zadań związanych z obsługą posiedzeń organów Spółki, prowadzenie dokumentacji związanej z działaniem organów Spółki, przygotowanie...
  • Naczelnik Działu Energetyki

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Szczecin    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: zarządzanie podległym zespołem w celu prawidłowej i efektywnej realizacji zadań Działu, nadzór nad podejmowaniem działań w zakresie zapewnienia długoterminowej zdolności serwisowania eksploatowanych urządzeń elektroenergetycznych, nadzór nad...
Zobacz więcej ofert pracy

Zastępca naczelnika wydziału

Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
Piaseczno
praca stacjonarna
2254 dni temu
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Zastępca naczelnika wydziału
Miejsce pracy: Piaseczno
Ogłoszenie o naborze Nr 21733

Warunki pracy

- oświetlenie naturalne i sztuczne
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin
- miejsce pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze
- budynek częściowo spełnia wymogi architektoniczne dla osób niepełnosprawnych tj. na zewnątrz i wewnątrz budynku znajduje się winda, wewnątrz budynku można swobodnie poruszać się, jest odpowiednia szerokość drzwi i ciągów komunikacyjnych, brak progów
- na pierwszym piętrze, gdzie usytuowane jest miejsce pracy brak pomieszczenia sanitarno-higienicznego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych
- brak oznaczeń i specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym
- w budynku nie występują szkodliwe, czy niebezpieczne warunki pracy.

Zakres zadań

  • wspomaganie Naczelnika Wydziału Wspomagającego w zarządzaniu i nadzorze nad realizacją zadań oraz pracą poszczególnych pracowników w celu prawidłowego funkcjonowania Wydziału Wspomagającego,
  • planowanie, organizowanie, nadzór nad ustalaniem hierarchii wykonywanych zadań przez pracowników Zespołu Administracyjno-Gospdarczego i Zespołu Prezydialnego Wydziału Wspomagającego w celu uwzględnienia ich ważności, sposobu i terminu realizacji oraz zapewnienia prawidłowej obsługi policjantów i pracowników w wymienionym zakresie,
  • sporządzanie kart opisu stanowisk pracy, zakresów czynności oraz ocen okresowych i pierwszych pracowników Zespołu Administracyjno-Gospdarczego i Zespołu Prezydialnego Wydziału Wspomagającego zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz sporządzanie wniosków awansowych, finansowych o zmianę składników uposażenia, wyróżnienia lub ukarania celem podnoszenia jakości i efektywności pracy pracowników oraz zwiększenia poziomu motywacji,
  • sprawowanie funkcji administratora merytorycznego i administratora organizacyjnego dla systemu PUE MANDATY.MF.GOV.PL w celu prawidłowości działania aplikacji oraz nadzoru nad realizacją zadań w aplikacji PAP (Pakiet Aplikacji Policyjnych) w zakresie działania ww. w celu prawidłowości dokonywania rejestracji,
  • współpraca z lokalnym administratorem merytorycznym Podsystemu Środki Trwałe/Gospodarka Materiałowa (SWOP), zapoznawanie z dokumentacją SWOP Podsystemu ŚT/GM, nadzór nad realizacją zadań przez koordynatorów poszczególnych modułów SWOP w celu przestrzegania zasad ochrony danych osobowych oraz zapewnienia prawidłowej eksploatacji systemu,
  • sprawowanie nadzoru nad terminowym wykonywaniem badań okresowych, kontrolnych i wstępnych pracowników Zespołu Administracyjno-Gospodarczego i Zespołu Prezydialnego Wydziału Wspomagającego w celu ustalenia przeciwwskazań zdrowotnych na zajmowanym stanowisku oraz ustalanie indywidualnego programu rozwoju zawodowego w służbie cywilnej w celu podniesienia kwalifikacji pracowników ww. zespołów,
  • prowadzenie rejestru faktur i rachunków związanych z Funduszem Reprezentacyjnym Komendanta Powiatowego Policji w Piasecznie w celu bieżącej kontroli wydatków,
  • sporządzanie projektów porozumień, umów darowizn oraz wniosków o wyrażenie zgody na przyjęcie darowizny, prowadzenie rejestru zawartych porozumień i umów w celu nadzoru, wykorzystania i rozliczenia środków z zawartych umów i porozumień.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 1 roku w obszarze nadzoru nad pracownikami lub powyżej 4 lata w administracji
  • umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych
  • umiejętność kierowania zespołem
  • umiejętność rozwiązywania problemów interpersonalnych
  • umiejętność podejmowania decyzji
  • umejętność działania w sytuacjach stresowych i pod presją czasu
  • komunikatywność
  • dyskrecja
  • lojalność
  • dyscyplina
  • dokładność
  • odpowiedzialność
  • dyspozycyjność
  • znajomość ustawy o Policji, ustawy o służbie cywilnej oraz przepisów wykonawczych
  • znajomość przepisów prawa pracy
  • znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostpu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dn. 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1167 ze zm.)
  • znajomość zasad funkcjonowania jednostki Policji
  • prawo jazdy kat. B
 

Podobne oferty

  • Naczelnik Wydziału kontroli inwestycji

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: kierowanie podległym Wydziałem w celu zapewnienia realizacji wyznaczonych celów, planowanie, organizowanie, nadzorowanie prowadzonych kontroli w Spółce oraz w spółkach zależnych od PKP PLK S.A. w zakresie ich działalności, w tym realizowanych...
  • Naczelnik Wydziału organizacji i obsługi organów Spółki

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: kierowanie podległym Wydziałem w celu zapewnienia realizacji wyznaczonych celów, nadzór nad realizacją zadań związanych z obsługą posiedzeń organów Spółki, prowadzenie dokumentacji związanej z działaniem organów Spółki, przygotowanie...
  • Naczelnik Działu Energetyki

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Szczecin    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: zarządzanie podległym zespołem w celu prawidłowej i efektywnej realizacji zadań Działu, nadzór nad podejmowaniem działań w zakresie zapewnienia długoterminowej zdolności serwisowania eksploatowanych urządzeń elektroenergetycznych, nadzór nad...